Partisans przypomni nam o Commandos i pokaże Armię Czerwoną oczami Rosjan
Ciekawe jak bardzo ich wizja różnić się będzie od Company of Heroes 2.
12.04.2018 | aktual.: 12.04.2018 17:49
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Studio Alter Games z Moskwy to ekipa złożona z 15 autorów Blitzkriegu czy Allods Online. W swojej najnowszej grze powracają do tematyki wojennej, pozwalając nam wcielić się w tytułowych partyzantów, wyzwalających wschodnią Europę spod okupacji nazistowskiej. Biorąc pod uwagę rodowód studia, możemy spodziewać się wizji raczej odmiennej od Company of Heroes 2, które – delikatnie rzecz ujmując – nie przypadło Rosjanom do gustu.
Ucinając jednak temat możliwych kontrowersji, przyjrzyjmy się rozgrywce. Ta będzie natomiast inspirowana serią Commandos. Wcielimy się w żołnierzy Armii Czerwonej i będziemy prowadzić akcje dywersyjne przeciw Wehrmachtowi – wysadzanie pociągów, składów z amunicją czy obozów. Element survivalowy objawiać ma się w konieczności wykorzystywania topografii czy gromadzenia niezbędnych do przeżycia surowców.
Nie obraziłbym się o małą inspirację wspomnianym już Company of Heroes, które kazało nam kontrolować również stopień wychłodzenia organizmów naszych bohaterów. Na razie jednak musimy wierzyć w to wszystko na słowo, bo twórcy nie zdecydowali się jeszcze na opublikowanie jakichkolwiek nagrań z gry.
Partisans jest tworzony w oparciu o Unreal Engine 4 i jeżeli choć zbliży się do poziomu pokazanego na artworkach, będzie dobrze. Wiemy póki co wyłącznie o wersji PC, która ma ukazać się latem 2019 roku. Mam nadzieję, że wcześniej będzie okazja, żeby całość ograć. Ciekawi mnie po prostu, jak duży nacisk zostanie położony na rozgrywkę, a jaki na zaserwowanie nam odmiennego jednak dla nas obrazu Armii Czerwonej…