Overwatch 2. Serwery Blizzarda nie udźwignęły premiery darmowej gry

Darmowa gra Overwatch 2 debiutuje w akompaniamencie problemów technicznych. Wielu graczy jest rozczarowanych kondycją serwerów Blizzarda. Twórcy podkreślają, że to wina masowego ataku DDoS.

Overwatch 2
Overwatch 2
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

05.10.2022 11:57

Wczoraj światło dzienne ujrzała darmowa gra Overwatch 2. Dla wielu graczy było to ważne wydarzenie. Sieciowa strzelanka posiada oddane grono fanów, jednak nie wszyscy mogli wziąć udział w rozgrywce. Serwery Blizzarda ugięły się pod naporem graczy. Internauci zaczęli prześcigać się w tym, kto zajmuje gorsze miejsce w kolejce.

Gracz o pseudonimie Carter426422 miał "szczęścia", bowiem przed nim znajdowało się 20 tys. oczekujących. Mowa o "szczęściu", ponieważ jego znajomi takiego luksusu już nie mieli. W ich przypadku mowa jest o 50 tys. oczekujących na swoją kolej graczy. Reasumując: dziesiątki tysięcy chętnych i godziny bezproduktywnego oczekiwania. Chociaż to drugie nie jest do końca prawdą, bo internauci spożytkowali ten czas na tworzenie żartów.

Sprawa nie jest oczywista, a wina nie musi leżeć po stronie twórców. Blizzard twierdzi, że serwery Overwatch 2 doświadczyły masowego ataku DDoS. Głos w tej sprawie zabrał szef firmy – Mike Ybarra. Nowe doniesienia napawają optymizmem; zespół robi postępy w kwestii rozwikłania problemów technicznych i zwalczania skutków ataków DDoS. Być może jeszcze dziś sytuacja się ustabilizuje i gracze rozpoczną przygodę z  Overwatch 2.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.