Oto zwycięzcy tegorocznego Dream.Build.Play. Te gry mogą pokazać się na XBLA

Microsoft ogłosił zwycięzców tegorocznej edycji konkursu dla niezależnych deweloperów - Dream.Build.Play. Jakie były najlepsze produkcje? Które z nich być może pojawią się na XBLA?

Oto zwycięzcy tegorocznego Dream.Build.Play. Te gry mogą pokazać się na XBLA
marcindmjqtx

Pierwsze miejsce zajęła opisywana przez nas gra Dust: An Elysian Tail. Jej twórca Dean Dodrill wygrał 40 tysięcy dolarów.

Drugie miejsce zajęła strzelanina/bijatyka 3-D w kosmosie dla 4 graczy - Max Blastronaut. Zespół Panya Inversin wygrał 20 tysięcy dolarów.

Trzecie miejsce zajęła gra z Hiszpanii - Rotor'scope - The Secret of the Endless Energy od Nivel21 Entertainment, prowadzonego przez Mauricio Garcia. Jest to połączenie gry logicznej z wyścigami. Nagroda to 10 tysięcy dolarów.

Czwarte miejsce zajęła gra z Chin - HurricaneX2 Evolution. Jest to gra akcji o sztukach walki, którą napisał Hu Ling wraz ze swoim zespołem. Nagroda to 5 tysięcy dolarów.

W tym roku w konkursie wzięło udział ponad 350 gier z więcej niż 100 krajów. Pula nagród wynosiła 75 tysięcy dolarów. Czy były jakieś gry z Polski? Sprawdzamy to. No chyba, że twórcy się nam sami pochwalą.

PS Magnetic Mind - ta gra, która tak przypominała LBP - jak widać się nie załapała do grona zwycięzców.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360microsoft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.