Oto Esportowy Turniej Polski. Będzie CS:GO, StarCraft II i szachy

Rusza kampania Esportowy Turniej Polski - gamingowe rozgrywki organizowane przez Centrum GovTech przy współpracy z Gameset. Partnerem głównym turnieju w Counter-Strike: Global Offensive i szachy został Totalizator Sportowy

E-sport to coraz ważniejsza dziedzina dla producentów sprzętu komputerowego
E-sport to coraz ważniejsza dziedzina dla producentów sprzętu komputerowego

22.04.2021 | aktual.: 06.03.2024 22:34

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

E-sportowa akcja składać się będzie z fazy kwalifikacji i turniejów finałowych, które potrwają do 16 maja. W ramach wydarzenia odbędą się turnieje popularnych gier - "Counter-Strike: Global Offensive", "StarCraft II" oraz szachów online! Promocją turnieju zajmą się związani z tymi grami profesjonalni zawodnicy oraz influencerzy. To właśnie na ich kanałach będzie można śledzić rozgrywki. Zapisy do turniejów ruszą 21 kwietnia o 20:00 na stronie www.esportowyturniejpolski.pl.

Kwalifikacje do turniejów "Counter-Strike: Global Offensive" oraz szachów online będą przeprowadzane z podziałem na województwa, co pozwoli na efektywniejsze dotarcie do mieszkańców poszczególnych jednostek terytorialnych w Polsce. Finał turnieju StarCraft II poprzedzą dwutygodniowe kwalifikacje ogólnopolskie, w których zmierzyć się może 2048 zawodników. Zwycięzca turnieju "StarCraft II" otrzyma komputer gamingowy, wicemistrz zestaw peryferiów i gamingowy procesor Intel Core i9-9900, a trzeci gracz na podium procesor Intel Core i9-9900.

Turniej "Counter-Strike: Global Offensive" odbędzie się w trybie 2vs2. Szansę na udział ma aż 256 drużyn z każdego województwa. Regionalne kwalifikacje odbędą się na zasadzie drabinki turniejowej do 1 wygranej mapy. W kolejnym etapie, do którego przejdzie 16 najlepszych drużyn, rozegrana zostanie faza grupowa czterech grup po 4 drużyny w każdej, a następnie półfinał i finał w formacie BO3, czyli do dwóch wygranych map. Drużyna, która zwycięży w decydującym starciu otrzyma zestaw dwóch foteli gamingowych oraz procesorów Intel Core i9-9900, wicemistrzowie turnieju zdobędą dwa procesory, a zdobywcy trzeciego miejsca zestawy peryferiów gamingowych.

Zawodnicy szachów online zmierzą się w trybie 1vs1 na timerze 8-minutowym do jednej wygranej. W kwalifikacjach wojewódzkich znajdzie się 512 miejsc na każdy region. Najlepszy gracz zdobędzie gamingowy komputer, wicemistrz zestaw peryferiów oraz gamingowy procesor Intel Core i9-9900, a trzeci gracz na podium procesor Intel Core i9-9900.

Gaming to jedna z tych dyscyplin, w której Polacy mogą śmiało konkurować z całym światem. Mam nadzieję, że ten turniej będzie okazją nie tylko do jej utrwalenia, ale przede wszystkim do dobrej zabawy i zdrowej rywalizacji. Wszystkich serdecznie zapraszamy i mamy nadzieję - do zobaczenia w finale!

Justyna Orłowska Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. GovTech

Totalizator Sportowy jest związany z polskim e-sportem od 2019 roku. Z ogromną satysfakcją obserwujemy, jak dynamicznie rozwija się gaming w naszym kraju. Esportowy Turniej Polski to kolejna odsłona naszej współpracy w tym obszarze i liczymy, że to wydarzenie przyniesie zawodnikom i ich fanom wiele pozytywnych emocji.

Aida BellaDyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego

Kampania Centrum GovTech ma na celu promocję użycia sztucznej inteligencji w dziedzinach kreatywnych i informowanie o innowacjach technologicznych. Wkrótce ogłoszona zostanie także konferencja, podczas której rozmawiać będziemy o wsparciu twórców oraz rozwoju branży kreatywnej.

Partnerem głównym turnieju w "Counter-Strike: Global Offensive" i szachy został Totalizator Sportowy. Za organizację turnieju odpowiada agencja Gameset (grupa LTTM).

Źródło artykułu:Informacja prasowa
esportstarcraft 2szachy
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.