Ostrzcie katany! Ghost of Tsushima Legends, tryb sieciowy, jeszcze w październiku

I to całkiem za darmo! A na tym nie koniec atrakcji. Wraz z łatką 1.1 do Ghost of Tsushima wjedzie moc nowych atrakcji. W tym jeden drobiazg, którego bardzo brakowało od połowy gry.

Ostrzcie katany! Ghost of Tsushima Legends, tryb sieciowy, jeszcze w październiku
Barnaba Siegel

05.10.2020 | aktual.: 05.10.2020 18:48

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nie powiem, było to dla mnie sporym zaskoczeniem, gdy tuż po premierze Sucker Punch przyatakował z wiadomością o rychłym wydaniu "Ghost of Tsushima Legends", czyli multiplayera dla podstawowej wersji gry. I spodziewałem się, że realnie mówimy o 2021 roku. A tymczasem jedna z najlepszych gier 2020 wzbogaci się o rozszerzenie już 16 października. Szaleństwo!

I w końcu ciut więcej wiadomo, o tym, jak to "Legends" będzie wyglądało. Dostaniemy dwa zasadnicze tryby - "Survival" dla maksymalnie czterech graczy oraz fabularne misje dla samurajskich dwójek. Szczerze mówiąc, obstawiałem, że dostaniemy tryb PvP i pojedynki między graczami. I fajnie, gdyby coś takiego w przyszłości się ukazało, ale obecna propozycja też brzmi fantastycznie.

"Ghost of Tsushima Legends" będzie mocno różniło się od podstawki. Znikną rozwojowe wybory z podstawki, dostaniemy za to jedną z czterech predefiniowanych klas - Assassins, Ronin, Hunter, Samurai. Do każdej przypisana jest broń główna i dystansowa, amulet i dwa "przedmioty". DO tego spory wybór masek, ubrań i ozdób na miecz

Ghost of Tsushima – Version 1.1 Update Trailer | PS4

Ze zwiastuna wynika też, że naszą broń i przedmioty będziemy mogli wymienić na lepsze, o większej wartości. Co jednak ważne - wszystko mamy zdobyć w grze. Sucker Punch utrzymuje, że nie pojawią się w "Legends" mikrotransakcje. Taki dodatek w cenie gry? Nieźle.

New Game+ i inne

Ale patch 1.1 przyniesie też fajne rzeczy dla tych, którzy chcą szybko wrócić na Cuszimę (to ja!). Po pierwsze - nowa gra z plusem na końcu. Zachowamy wszystkie zdobyte umiejętności i sprzęt, wybierzemy za to nowego konia. Trochę mnie tylko martwi, jak będzie wyglądał wówczas progres. Całość będzie trudna na jednym poziomie, czy gra z czasem zamieni się w piekiełko? A może dojdzie znów odwiedzanie gorących źródeł i ścinanie bambusów? Oby!

Obraz

Kolejna rzecz to system sparowania zbroi z amuletami. To ta rzecz, której bardzo mi brakowało w "Ghost of Tsushima". Gdy zmienialiśmy zbroję, najczęściej zmienialiśmy też styl gry, więc część amuletów (odpowiedzialnych np. za strzelanie z łuku czy walkę narzędziami ducha) stawała się zbędna. Teraz przypiszemy ich zestawy do konkretnego kostiumu.

W końcu mamy też wspomnianego, nowej maści konia (bądź konie), a także kolejnego handlarza z nowym zestawem ubrań (co mnie cieszy niezmiernie). Znajdziemy też kolejne amulety i odblokujemy dodatkowe osiągnięcia.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.