Ostatnia prosta walki o Majora w Counter-Strike 2. Polska transmisja na kanałach izaka

Fantasyexpo ogłasza swoje ponowne zaangażowanie w transmisję jednego z najważniejszych turniejów Counter-Strike - PGL Major Kopenhaga 2024. Po niedawnych niezapomnianych emocjach podczas Intel Extreme Masters 2024, na kanale Piotra ‘izaka’ Skowyrskiego ponownie nie zabraknie dużej dawki ekscytujących momentów związanych z Counter-Strike w najlepszym wydaniu.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

14.02.2024 16:41

Zbliżający się PGL Major Kopenhaga 2024, to pierwszy Major w historii Counter-Strike 2. Każdy profesjonalny zawodnik CS’a marzy, by pojawić się na PGL Major Kopenhaga 2024. Zmagania tej rangi to najwyższy zaszczyt, szansa na zdobycie wiecznej sławy, spełnienie marzeń oraz zarobienie pieniędzy nieporównywalnych z innymi rozgrywkami. To niezwykłe wydarzenie przyciąga nie tylko uwagę samej esportowej społeczności, ale także gromadzi tysiące fanów na platformach streamingowych, takich jak Twitch i YouTube. Chwile te stają się nie tylko sportowym wyzwaniem dla zawodników, ale również emocjonującym doświadczeniem dla widzów, którzy śledzą każdy ruch swoich ulubionych drużyn, kibicując im w czasie rzeczywistym. To właśnie te magiczne momenty sprawiają, że turnieje tego kalibru stają się niezapomnianym przeżyciem dla wszystkich związanych z fascynującym światem esportu.

Fantasyexpo, po raz kolejny nabyło prawa do transmisji w języku polskim, jej realizacją zajmie się zespół GX Studio, który zobowiązuje się dostarczyć nie tylko technicznie doskonałe przekazy, ale także niesamowite wrażenia dla wszystkich fanów esportu. Piotr ‘izak’ Skowyrski, będący gospodarzem emocji podczas Intel Extreme Masters 2024, ponownie stanie na wysokości zadania, przenosząc widzów w świat zaciętej rywalizacji, dramatycznych zwrotów akcji i nieprzewidywalnych momentów, które sprawiają, że esport jest tak niezwykłym zjawiskiem. Wraz z nim mecze skomentują Łukasz ‘Hermes’ Pożyczek, Olaf ‘Szeregowy’ Ostrowski, Kuba ‘KubiK’ Kubiak, Maciej ‘Morgen’ Żuchowski, Piotr ‘Duman’ Dumanowski, Jakub ‘Swelder’ Grzegorski, Sławek ‘Troglodyta’ Bąk, Mikołaj ‘URF’ Palimąka, Szczepan ‘Cherry’ Wałęga, oraz Filip ‘F1LD1Q’ Dikmajer, Radosław ‘mad1’ Florkowski oraz Jakub ‘Thoreq’ Gertych. . 

Partnerami pierwszego w historii Majora w CS 2 są marki, które od dawna są mecenasami esportu i wspierają rozwój tej dziedziny na wielu szczeblach a są to: logitech G, adidas, AMD, KFC, LV BET, Grześki, eobuwie, modivo oraz Quersus. Pierwszy krok w esportową społeczność stawia marka INEA. Patronat medialny objął serwis Respawn.pl.

Droga do właściwego turnieju PGL Major Kopenhaga 2024 nie jest prosta, a wręcz kręta i wyboista. Jej kluczowym etapem są regionalne turnieje RMR, które wyłonią ostateczną pulę uczestników rozgrywek w Danii. Wystartują one już niebawem. Harmonogram tych etapów przedstawia się następująco:

●      Europa RMR A: 14-17 luty

●      Europa RMR B: 19-22 luty

●      Europa Eliminacje Ostatniej Szansy: 23-24 luty

●      Azja RMR: 26-28 luty

●      Ameryka RMR: 1-4 marca

Lista drużyn, która weźmie udział w rozgrywkach RMR jest imponująca:

Europa RMR A: FaZe Clan, G2 Esports, Into The Breach, Falcons, Ninjas in Pyjamas, Virtus.pro, Natus Vincere, Eternal Fire, AMKAL, BetBoom, Fnatic, 9 Pandas, SAW, KOI, Enterprise, 3DMAX

Europa RMR B: Vitality, Monte, Apeks, GamerLegion, Guild Eagles, ENCE, MOUZ, Spirit, Cloud9, Astralis, Preasy, ECSTATIC, PERA, OG, Nexus, Heroic,

Azja RMR: The Mongolz, Lynn Vision, Tyloo, Grayhound, JiJieHao, ATOX, 15 Average, Trouble makers

Ameryka RMR: FURIA, Complexity, Wildcard, BOSS, M80, Liquid, Rocket, Timberman, Nouns, MIBR, Legacy, Imperial, BESTIA, ODDIK, paiN, RED Canids.

W drugiej połowie lutego rozegrane zostaną dwa europejskie i jeden azjatycki turniej RMR. Przedstawiciele Starego Kontynentu zjadą się do Bukaresztu, podczas gdy na Wschodzie zmagania odbędą się w Szanghaju. Z obu europejskich grup wyjdzie po osiem składów, czyli w sumie szesnaście. Dodatkowo jedna ekipa otrzyma szansę kwalifikacji do Kopenhagi dzięki eliminacjom ostatniej szansy, w której zagra sześć zespołów z najwyższymi bilansami wśród przegranych z RMR A i RMR B. Azja zyska tylko dwóch reprezentantów na Majorze.

Najpóźniej odbędzie się edycja amerykańska, gdyż ta rozstrzygnie się dopiero na początku marca. W meksykańskim Monterrey czołowe drużyny Ameryki Północnej i Południowej zawalczą o pięć miejsc premiowanych awansem na Majora.

W RMRach nie zabraknie Polaków, którzy podczas Intel Extreme Masters pokazali się od najlepszej strony dostarczając wielu emocji.

Europa RMR A:

●      Enterprise: Patryk "Demho" Tomaszewski, Mateusz "TOAO" Zawistowski, Wojciech "bajmi" Strzelczyk, Mateusz "ex1st" Witman, Sebastian "fr3nd" Kuśnierz

●      Into the Breach: Karol "rallen" Rodowicz

●      FaZe Clan: Filip "NEO" Kubski (trener)

●      G2 Esports: Wiktor "TaZ" Wojtas (trener)

Europa RMR B:

●      ENCE: Paweł "dycha" Dycha, Aleksander "hades" Miśkiewicz, Kacper "Kylar" Walukiewicz, Krzysztof "Goofy" Górski, Jakub "kuben" Gurczyński (trener)

●      MOUZ: Kamil "siuhy" Szkaradek

●      GamerLegion: Janusz "Snax" Pogorzelski

●      Monte: Szymon "kRaSnaL" Mrozek

●      OG: Maciej "F1KU" Miklas

●      PERA: Brajan "DGL" Lemecha

Z początkiem marca poznamy komplet drużyn awansujących na PGL Major Kopenhaga 2024, który odbędzie się w dniach 17- 31 marca:

●      Faza otwarcia: 17-20 marca

●      Faza decydująca: 21-31 marca

Polska transmisja PGL Major Kopenhaga 2024 będzie dostępna w serwisie Twitch oraz Youtube na kanałach Piotra ‘izaka’ Skowyrskiego.

© materiały partnera
Źródło artykułu:Polygamia.pl
izakzawodye-sport
Wybrane dla Ciebie
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.