OnLive? To działa

Tegoroczne E3 minęło pod znakiem kontrolerów ruchowych i trójwymiaru, czyli rzeczy, które mają zmienić sposób w jakie gramy dzisiaj. A co z graniem przyszłości? To znaczy tym bez konsol i drogich pecetów? OnLive na targach było i jak można lepiej udowodnić, że system działa, niż uruchamiając Borderlands na iPadzie?

OnLive? To działa
marcindmjqtx

20.06.2010 | aktual.: 06.01.2016 17:02

OnLive Demoed on an iPad

Ciekawą funkcją usługi o której jakoś wcześnie nie słyszałem jest możliwość przyglądania się jak grają inne osoby - podejrzewam, że to zależy od ustawień prywatności - wystarczy kliknąć na migający ekranik i proszę, można patrzeć, jak zupełnie nieznana osoba gra w Splinter Cell: Convciction czy Just Cause 2.

OnLive przekonuje wydawców gier tym, że nie ma na nim (jeszcze?) piractwa - gracze wykupują subskrypcje, a dostawcy usługi dzielą się zyskami z producentami gier. Na platformie będzie można więc zobaczyć gry Electronic Arts, Ubisoftu, 2K, Warner Bros, Eidosu czy Codemasters. Nawet w najnowszym zwiastunie OnLive reklamowana jest grami, które dopiero na minionych E3 zostały zapowiedziane.

Z naszego polskiego, europejskiego punktu widzenia OnLive to pieśń przyszłości - dopóki firma nie postawi swojego serwera w najbliższej okolicy możemy o nich zapomnieć. Jednakże warto skojarzyć jedną rzecz: usługi w rodzaju OnLive nie tylko likwidują piractwo. Likwidują także rynek wtórny, pożyczanie znajomym, likwidują pudełka, instrukcje. Cała kolekcja mieści się na profilu w serwisie społecznościowym.

OnLive i podobne usługi zrównuje w gruncie rzeczy granie z oglądaniem filmu w kinie. Płacimy za bilet, dostajemy w zamian pewną ilość rozrywki i to tyle.

Albo i aż.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościonlivecloud computing
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.