OnLive podobno działa też na telefonach
Temat usług typu cloud computing ostatnio poruszany jest nieco mniej, co nieszczególnie mnie martwi, przenoszenie zbyt wielu sfer do cyberprzestrzeni to nie moja bajka. Teraz się jednak okazuje jeszcze, że twórcy OnLive swoje dzieło uruchomili nie tylko na PC, ale i komórkach.
15.11.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:02
Dziś, na konferencji finansowej Wedbush w Nowym Jorku pokazałem OnLive działający równocześnie na dwóch iPhonach, TV oraz komputerze. CEO OnLive, Steve Perlman, dokonał już więc pokazu, przynajmniej za zamkniętymi drzwiami. Prawdopodobnie jednak nie od razu dostaniemy na iPhonie Crysisa:
Ważne jest zrozumienie, że telefony komórkowe to zupełnie inny zwierz niż TV, PC czy Mac... Obecnie, gry na OnLive nastawione są na TV i komputery, więc na początku to elementy Społecznościowe i Socjalne będą tymi, które nas najbardziej ekscytują na urządzeniach przenośnych. Ja przez to rozumiem, że na początku grać będziemy na dużych odbiornikach, ale wysyłać wiadomości do znajomych itp. na komórkach. Nie widzę w tym specjalnej radochy, a skoro mowa o urządzeniach przenośnych, to jeden pomysł mi wpadł do głowy. Następca DSa od Nintendo z wbudowanym modemem 3G korzystający z cloud computingu i cyfrowej dystrybucji. Ciekawe? Być może. Realne? Nie bardzo.
A wracając do pełnoprawnego OnLive na iPhone - świetnie. Tylko po co to komu?
[via joystiq]