OnLive cały czas się rozwija

Na konferencji DICE w Las Vegas, założyciel OnLive, Steve Perlman, przedstawił kolejne informacje na temat swojej usługi. Przypominamy, że OnLive, uogólniając, polega na uruchamianiu gier na serwerach firmy i przesyłaniu obrazu do gracza. Pearlman zaprezentował nową betę programu, klienta do iPhone oraz elementy społecznościowe.

Zbigniew Trzeciak

19.02.2010 11:09

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Usługa jest testowana przez lata w tysiącach lokalizacji i domów w USA i szczyci się ”pierwszym algorytmem kompresji wideo na świecie, który adaptuje się do jakość połączenia”, co oznacza, że zmienia się w zależności od rodzaju połączenia internetowego użytkownika, a także innych warunków, np. straty pakietów.

Aby ostatecznie przekonać wszystkich do swojej usługi Pearlman pokazał dość wymagający sprzętowo Crysis</b na kliencie iPhone. Była to wersja w pełnym HD dopasowana do rozmiarów ekranu telefonu. Przyznano jednak, że co do niektórych gier trzeba będzie intensywnie pomyśleć nad sterowaniem.

Na zakończenie przedstawiono nowe elementy społecznościowe usługi. Będzie więc można przyglądać się grom znajomych, a także wysyłać im wiadomości w czasie gry. Istnieje też możliwość nagrywania ostatnich 15 sekund rozgrywki i dzielenia się nimi z przyjaciółmi.

Źródło artykułu:WP Gry
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.