OnLive cały czas się rozwija
Na konferencji DICE w Las Vegas, założyciel OnLive, Steve Perlman, przedstawił kolejne informacje na temat swojej usługi. Przypominamy, że OnLive, uogólniając, polega na uruchamianiu gier na serwerach firmy i przesyłaniu obrazu do gracza. Pearlman zaprezentował nową betę programu, klienta do iPhone oraz elementy społecznościowe.
19.02.2010 11:09
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Usługa jest testowana przez lata w tysiącach lokalizacji i domów w USA i szczyci się ”pierwszym algorytmem kompresji wideo na świecie, który adaptuje się do jakość połączenia”, co oznacza, że zmienia się w zależności od rodzaju połączenia internetowego użytkownika, a także innych warunków, np. straty pakietów.
Aby ostatecznie przekonać wszystkich do swojej usługi Pearlman pokazał dość wymagający sprzętowo Crysis</b na kliencie iPhone. Była to wersja w pełnym HD dopasowana do rozmiarów ekranu telefonu. Przyznano jednak, że co do niektórych gier trzeba będzie intensywnie pomyśleć nad sterowaniem.
Na zakończenie przedstawiono nowe elementy społecznościowe usługi. Będzie więc można przyglądać się grom znajomych, a także wysyłać im wiadomości w czasie gry. Istnieje też możliwość nagrywania ostatnich 15 sekund rozgrywki i dzielenia się nimi z przyjaciółmi.