OnLive cały czas się rozwija

OnLive cały czas się rozwija

Zbigniew Trzeciak
19.02.2010 11:09

Na konferencji DICE w Las Vegas, założyciel OnLive, Steve Perlman, przedstawił kolejne informacje na temat swojej usługi. Przypominamy, że OnLive, uogólniając, polega na uruchamianiu gier na serwerach firmy i przesyłaniu obrazu do gracza. Pearlman zaprezentował nową betę programu, klienta do iPhone oraz elementy społecznościowe.

Usługa jest testowana przez lata w tysiącach lokalizacji i domów w USA i szczyci się ”pierwszym algorytmem kompresji wideo na świecie, który adaptuje się do jakość połączenia”, co oznacza, że zmienia się w zależności od rodzaju połączenia internetowego użytkownika, a także innych warunków, np. straty pakietów.

Aby ostatecznie przekonać wszystkich do swojej usługi Pearlman pokazał dość wymagający sprzętowo Crysis</b na kliencie iPhone. Była to wersja w pełnym HD dopasowana do rozmiarów ekranu telefonu. Przyznano jednak, że co do niektórych gier trzeba będzie intensywnie pomyśleć nad sterowaniem.

Na zakończenie przedstawiono nowe elementy społecznościowe usługi. Będzie więc można przyglądać się grom znajomych, a także wysyłać im wiadomości w czasie gry. Istnieje też możliwość nagrywania ostatnich 15 sekund rozgrywki i dzielenia się nimi z przyjaciółmi.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)