Ogromne zmiany w CS:GO. Terroryści będą musieli bardziej się wysilić
Fani Counter-Strike: Global Offensive mają powodu do radości. Twórcy gry w końcu wysłuchał ich próśb i wprowadzają zmiany, jakich gra nie doświadczyła od lat. Na największą uwagę zasługuje przeróbka najpopularniejszej mapy.
Na Twitterze deweloperzy CS:GO zaprezentowali krótkie nagranie prezentujące niektóre zmiany, które pojawią się w Dust 2.
Przede wszystkim widoczność z punktu odrodzenia terrorystów w Dust 2 została drastycznie zmniejszona, co zmienia cały balans mapy. Drużyna antyterrorystyczna powinna być teraz w stanie przejść na stronę B na początku mapy bez obawy, że zostanie postrzelona w głowę w piątej sekundzie meczu.
To ogromna zmiana na jednej z najbardziej kultowych map Counter-Strike'a i powinna zmienić sposób, w jaki zaczyna się każda runda.
Oprócz poprawek w Dust 2, najnowsza aktualizacja CS:GO, zatytułowana Operation Riptide, dodaje również kilka porządnych zmian w trybach gry. Gracze mogą teraz wybierać między dwoma rodzajami meczów: krótkimi i długimi. Ten drugi zapewnia klasyczne wrażenia z CS:GO, stawiając graczy przeciwko sobie w meczu składającym się z 16 rund. Z kolei krótkie mecze będą trwały tylko dziewięć rund.
Jeśli chodzi o wyposażenie, w CS:GO gracze mogą teraz kupić ratujące życie tarcze. Mają one własny pasek zdrowia i są przeznaczone wyłącznie dla CT. Jednak gracze nie znajdą tego ciężkiego sprzętu w swoich meczach, ponieważ są one ograniczone do zwykłych map z zakładnikami.
Aktualizacja zmienia również balans niektórych z podstawowych broni CS: GO, M4A1-S i Deagle. M4A1-S, ulubiona broń drużyny antyterrorystycznej, będzie teraz zadawać więcej obrażeń ciału, podczas gdy kultowy Deagle będzie zadawać mniej. Dodatkowo gracze będą mogli upuszczać granaty w celu przekazania ich towarzyszom podczas rozgrywki.