Ogniem i mieczem w Bound by Flame - system walki dynamiczny choć standardowy
Ileż to razy wybieraliśmy między trzema drzewkami rozwoju? Ale to nie znaczy, że nie da się z tego wykrzesać (ha!*) nic ciekawego.
15.04.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:39
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W Bound by Flame gracz wciela się w najemnika, którego opanował ognisty demon - jednocześnie ostatnia szansa ludzi przeciwko siedmiu lodowym lordom i ich armiom.
By tego dokonać można rozwijać jedno z trzech drzewek umiejętności odpowiedzialnych za styl walki. Wojownik posłuży się mieczami, siekierami czy młotami, Ranger zatańczy ze sztyletami zadając krytyczne ciosy, a Pyromancer, jak łatwo się domyślić, spali wrogów ogniem i wspomoże się jego mocą w walce. Do tego dojdzie broń miotana czy pułapki oraz konieczność stosowania różnej taktyki na wrogów. Twórcy pokazali je już jakiś czas temu, ale teraz doczekaliśmy się wersji z komentarzem, a nie suchego filmu z rozgrywki.
Na zwiastunie walka wygląda bardzo dynamicznie i choć dotychczasowe produkcje Spiders (np. Of Orcs and Men, Mars: War Logs) nie były grami wybitnymi, to jednak miały swój urok, a twórcy próbowali ciekawych pomysłów. Więc czekam z nadzieją.
Gra ukaże się 9 maja na PC, Xboksa 360, Playstation 3 i 4.
Paweł Kamiński
[źródło: VG24/7]
* Gra jest o ogniu, taki żart... To może ja pójdę na kawę...