Ogniem i mieczem w Bound by Flame - system walki dynamiczny choć standardowy
15.04.2014 08:38, aktual.: 05.01.2016 15:39
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ileż to razy wybieraliśmy między trzema drzewkami rozwoju? Ale to nie znaczy, że nie da się z tego wykrzesać (ha!*) nic ciekawego.
W Bound by Flame gracz wciela się w najemnika, którego opanował ognisty demon - jednocześnie ostatnia szansa ludzi przeciwko siedmiu lodowym lordom i ich armiom.
By tego dokonać można rozwijać jedno z trzech drzewek umiejętności odpowiedzialnych za styl walki. Wojownik posłuży się mieczami, siekierami czy młotami, Ranger zatańczy ze sztyletami zadając krytyczne ciosy, a Pyromancer, jak łatwo się domyślić, spali wrogów ogniem i wspomoże się jego mocą w walce. Do tego dojdzie broń miotana czy pułapki oraz konieczność stosowania różnej taktyki na wrogów. Twórcy pokazali je już jakiś czas temu, ale teraz doczekaliśmy się wersji z komentarzem, a nie suchego filmu z rozgrywki.
Na zwiastunie walka wygląda bardzo dynamicznie i choć dotychczasowe produkcje Spiders (np. Of Orcs and Men, Mars: War Logs) nie były grami wybitnymi, to jednak miały swój urok, a twórcy próbowali ciekawych pomysłów. Więc czekam z nadzieją.
Gra ukaże się 9 maja na PC, Xboksa 360, Playstation 3 i 4.
Paweł Kamiński
[źródło: VG24/7]
* Gra jest o ogniu, taki żart... To może ja pójdę na kawę...