Odpowiadamy na Wasze pytania o Forza Motorsport 4
cx
05.10.2011 | aktual.: 07.01.2016 15:55
5 dni temu Oceniono 8 razy 6
Dlaczego nie masz prawa jazdy?
5 dni temu 0
@kmh Wolisz żeby dziewczyna Cię woziła?
5 dni temu Oceniono 2 razy 2
@szpynda Pewnie woli żeby to ona poruszała gałką niż miałby robić to samemu. Gałką zmiany biegów, oczywiście.
4 dni temu 0
@gnysek Konrad ma szofera albo stangreta.
5 dni temu Oceniono 2 razy 2
Czy warto kupować jeśli ma się/miało się poprzednią cześć. Jakie są zmiany?
5 dni temu Oceniono 1 raz 1
Jak sprawuje się kinect w tej grze?
5 dni temu Oceniono 19 razy -5
No i przede wszystkim dlaczego dostanie 2/5?
5 dni temu 0
Czy jazda sprawia przyjemność ? Czy modele samochodów są tak ładne jak zapowiadali ?
5 dni temu Oceniono 1 raz 1
Jak sprawuje sie w grze tryb 3D i kierownice Logitecha?
5 dni temu 0
@juliasab. Kierownice Logi raczej się "nie sprawują" bo zwyczajnie nie są kompatybilne z X360. Masz do wyboru albo najtańsze kiery MAdcatza (słabe) i innych mało znanych producentów (tyż słabe) albo Fanatec (high-end od ok 1500 zeta). Madcatz ma wypuścić nową kierę :www.madcatz.com/wheel ale imho cena sugerowana za wysoka, jak będzie poniżej $200 to można się będzie zastanawiać, jeśli recenzje będą pozytywne.
5 dni temu 0
Jak poprzednik, czy warto wydać pieniądze mając forze 3?(Pewnie i tak wydam)
Czy serio w normalnej wersji nie ma imprezy sti?
Czy uwzgledniono wyscigi na 1/4 mili i drift?
5 dni temu 0
1) standard - jak model jazdy? lepszy? jakie zmiany? 2) grafika duzo lepsza niz w FM3, czy konsole juz sie skonczyly?
3) czy jest RUF (zamiast Porsche) ? 4) KARIERA (!) - czy zostala poprawia i jest poprostu ciekawa, czy rownie nudna jak poprzednio (wyscig za wyscigiem i tak w kolko) ?
5 dni temu 0
@backjauerpl 3) lmgtfy.com/?q=forza+motorsport+4+ruf
5 dni temu 0
Jak wygląda tryb kariery?
5 dni temu 0
Czy dalej utrzymana jest ta stabilność w kabinie w czasie jazdy, przeszkadzało mi to że w kabinie nie czuć żadnych wstrząsów w czasie wyścigów. . drugie pytanie: jak prezentuje się widok z kabiny ?? czy poprawiono coś względem poprzedniej części i czy dalej te dwie łapki są przyklejone do tej kierownicy. trzecie pytanie: Czy dalej jest tak wiele tych znanych tras z forza 2 w forza 3 było ich zbyt wiele jak dla mnie i wyglądały zupełnie tak samo. jeśli są to czy wyglądają lepiej ? ostatnie pytanie: Czy trasa nurburgring wygląda lepiej niż ta z 3ciej części ?? w forza 3 jak dla mnie wyglądała po prostu zle
5 dni temu 0
1. Czy trasy z forzy 3 są w jakis sposób poprawione graficznie 2. Czy nowe trasy których wczesniej nie było są lepsze graficznie od starych tras z FM3 3. Czy model jazdy jest bardziej realistyczny lub z jakis przyczyn lepszy/gorszy od tego w FM3 i jak sie ma do modelu jazdy w GT5 4. Ile aut jest dopasionych wizualnie a ile tylko dobrych 5. Jakie są najwazniejsze zmiany wzgledem FM3 6. Czy jest coś czego nie ma w Forzie 4 a było w Forzie 3 7. Czy model zniszczeń został poprawiony w jakiś sposób 8. Czy gra jest zrobiona bardziej pod kierownice czy bardziej pod joypada
5 dni temu 0
czy opłaca się dla niej kupować xboxa 360?
5 dni temu 0
Jaka grafika ,jak wypada tryb 3D,i czy jest dużo lepsza od forzy 3.
5 dni temu Oceniono 1 raz 1
Jak wyglądają trasy? Lepiej niż w trójce? I jak się mają do tych z GT5? Czy samochody lepiej wyglądają od tych premium z GT5 (o Forze 3 nie pytam, bo wiem, że lepiej), bo do każdego w końcu zostało użyte więcej polygonów? Chcę wiedzieć jak to już wygląda w czasie gry.
A tutaj pytania, na które mogły już być odpowiedzi, ale mogłem nie doczytać: Będą zmienne warunki pogodowe? Jest wyścig Le Mans 24-godzinny? Jest jakaś trasa z WRC, albo przynajmniej przypominająca takową? W końcu podpisali umowę z Top Gear, więc coś może się pojawiło? I czy tylko do jazdy ze zbijaniem pachołków (kręgli, czy jak się to zwie) i jednej trasy ograniczyła się umowa z Top Gear, czy może jeszcze coś innego powstało dzięki współpracy z nimi?
5 dni temu 0
Niech odpowie na pytania ktoś kto zagrywał się w poprzednie części.
Pytanie: Czy poziom graficzny jest wyższy od trójki, jeśli tak, to co się zmieniło. Czy możliwa jest jazda w nocy?
5 dni temu 0
Czy sztuczna inteligencja jest bardziej zaawansowana od tej w GT5?
5 dni temu 0
Cze, Odnieście się do tego jak wygląda konfrontacja GT5 z FM4 - tzn. czy graficznie udało się przeskoczyć Polyphony? Szykuje się update GT5, który coś ma wnieść (z tym, że jeszcze nie wiemy co) i dlatego chciałbym wiedzieć co myślicie o graficznym pojedynku.
Jak Jeremy C. - udziela się mistrzowskie poczucie humoru?
Jadę na bazę pyknąć kilka okrążeń w GT5
5 dni temu Oceniono 4 razy 2
Na E3 2010 miała być fajna gra w całości obsługiwana przez Kinecta poprzez ruchy rękami , a co otrzymaliśmy?-możliwość ruszania głową na prawo i lewo. ;/
5 dni temu 0
@vapaus O kurde, to osiągnięcie "Look Ma, No Controller!" będzie nie do zdobycia?
A ta serio - skąd niby masz takie rewelacje, że tego w finalnej grze nie będzie? Na pewno będzie, tylko nie jest to promowane.
5 dni temu 0
1. Czy tryb sezonu nie nudzi się po krótkim czasie? Tak jak to bylo w 3. 2. Czy widać poprawę w grafice, względem 3? 3. Jakie są konkurencje Top Gear 4. Jak wygląda model jazdy ? 5. Czy driftowanie sprawia frajdę? Jest łatwiej , trudnej ? 6. Czy jest dużo opcji tuningu? Więcej niż w 3 ? 7. Ile jest nowych torów ?
5 dni temu 0
1. Czy da się wygrać wyścig na wstecznym? 2. Jak wygląda oświetlenie? 3. Czy słychać różnicę w dźwięku między samochodami? (bo ja jestem w stanie stwierdzić po dźwięku mniej więcej jakie jest to auto, a w F3 dźwięki były dosyć podobne i mało było różnic w dźwięku między nimi, a silnik Ferrari wcale nie pracuje tak jak silnik w Porsche 91)
5 dni temu Oceniono 1 raz 1
Wiem, że otoczenie wygląda lepiej niż w GT5. Jak sprawuje się model jazdy? To największa zaleta serii GT. Czy Forza zrobiła w tej kwestii postępy?
5 dni temu 0
UUU, szacuken! Zatem leci pytanie: * Jakie są zmiany, które w pierwszej kolejności rzucają sie w oczy wzgledem poprzedniej (poprzednich) części? I czy są bardziej ewolucyjne czy rewolucyjne?
5 dni temu 0
Porównajcie do poprzedniej części (tryby gry, opcje etc.) i powiedzcie co w F3 jest lepsze.
5 dni temu 0
@xon sprostowanie... co w F4 jest lepsze
5 dni temu 0
5 dni temu 0
1. W F3 był problem z wyścigami taki, że w większości przypadku można było kupić/wypasić swój samochód by zawsze był najszybszy. Wtedy wyścig bez problemu można wygrać. Czy w F4 jest to lepiej stworzone, wywarzone? 2. Ile jest wyzwań Top Gear i jakiego rodzaju są to wyzwania? 3. Czy testowaliście karierę z zaimportowanymi samochodami z Forzy 3. Jeśli tak, to jak się sprawdza?
5 dni temu Oceniono 1 raz 1
Czy mamy nowe tory? Jakie?
5 dni temu Oceniono 10 razy -10
Czy Forza 4 jest dalej ścigałką arcade bez zaawansowanej fizyki jak Forza 3, czy też dali jednak tej odsłonie trochę symulacyjnego pieprzu? Czy jest wreszcie jakaś sensowna kierownica dla Xbox'a 360 za rozsądną cenę (coś jak np. Logitech GT dla PS3)? Czy dalej na torze mamy tylko 8 aut jak w Forza 3, a jęśli mammy teraz więcej to czy mocno spadła przez to jakość modeli aut w grze (nie-photomode)? Czy Forza 4 ma FULL HD jak GT5 czy nadal jest to tylko okrojone GD Ready jak w Forza 3?
5 dni temu Oceniono 4 razy -4
@mikel.gtc
Ano tak powiadam, grając w FM3 na kierownicy, i w GT5 na kierownicy. GT5 nie wybacza błędów, polecam zrobić test F40 na Suzuce w obu grach. Tam dowiesz się w najszybszy sposób że daaaaaleko FM3 w kwestii modelu jazdy i SIM do GT5.
Odnośnie laserowego odtwarzania torów, mam na myśli to że na kierownicy z FF czujesz absolutnie wszystko, każdą nierówność. Nring to najlepszy przykład. Poza tym prawko mam od kilku lat, więc jakieś oparcie mam.
W kwestii partaczy jak nazywasz ekipę PD, to zobacz to:
www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=139071&page=6 Daj Bóg aby Turn 10 byli takimi partaczami.
5 dni temu Oceniono 1 raz 1
@sequencer Nie zaprzeczam, że doznania FF są lepsze w GT5, ale ciężko powiedzieć czy to efekt lepszej implementacji FF czy lepiej wykreowanych torów. Model jazdy jest bardzo porównywalny, może z minimalnym wskazaniem na GT5. Za całokształt lepiej jednak oceniam Forze.
5 dni temu Oceniono 1 raz -1
@mikel.gtc
Bardzo porównywalny? Grałeś wobec tytuł na padzie, a potem na kierownicy? Jest duża różnica na korzyść GT5, szczególnie w różnicach prowadzenia poszczególnych wozów. Właśnie F40 to bardzo szybko i dobitnie pokazuję. Oczywiście mowa o oponach Sport dla takich wozów.
5 dni temu 0
Czy jest to wielkie DLC do trojki z lepsza grafika czy nowa pelnoprawna kontynuacja (jak 3 wzgledem 2) - tzn ile jest nowosci i jaki wplyw na serie mialo wydanie GT5?
5 dni temu Oceniono 4 razy -4
Co chciałbym wiedzieć ? Jedną rzecz... czy nagraliście się w diablo 3 i czy podacie mi Wasz klucz
5 dni temu 0
Jak wykonana jest jazda po luźnej nawierzchni? Jakie modele kierownic obsługuje gra? Jaku jest poziom uszczegółowienia grafiki pojazdów?
5 dni temu Oceniono 4 razy -2
1. Jak jazda w nocy? 2. Jak jazda w deszczu? 3. Czy model jazdy został znacznie poprawiony w stosunku do poprzedniej części? Oczywiście pod kątem realności, bo niestety w poprzednich częściach było z tym słabo.
5 dni temu Oceniono 2 razy 2
Czy postęp graficzny jest zauważalny na pierwszy rzut oka? Jak wrażenia z kokpitu z headtrackingiem? Jak oceniacie tryb kariery w porównaniu do FM3? Czy daje conajmniej tyle "fanu" co FM3? Zresztą i tak mam preorder na kolekcjonerkę
5 dni temu Oceniono 1 raz -1
Po recenzji oczekuję porównania do FM3 i FM2, oraz nawiązań do GT5 w kwestii zaawansowania silnika gry, ficzerów, rozbudowania, modelu jazdy. Tyle z mojej strony, mówiąc krótko oczekuję rzetelnej recenzji. Niekoniecznie krótkiej.
5 dni temu 0
Czy jest jakiś sposób na kinect'cie na hamowanie lub przyspieszanie ?! Zastanawiam się jak to ma wyglądać
5 dni temu 0
@thefamousghost Przyspieszasz przesuwając kanapę w kierunku telewizora, hamujesz w sposób analogiczny - kanapę odsuwasz. Proste i jakie zdrowe!
5 dni temu 0
Warto zagrać jeśli nie mam prawa jazdy?
5 dni temu 0
Czy jazda za pomocą Kinecta jest przyjemna?
5 dni temu Oceniono 1 raz 1
Skopie dupe GT5?
5 dni temu 0
Czy w grze występuje płynny cykl dnia i nocy na torach jeśli nie to czy można ustawić porę dnia np rano, popołudnie, wieczór i noc?
5 dni temu 0
1.Ile jest w grze samochodów i tras? 2.Czy w grze występuje deszcz i śnieg? 3.Czy gra jest łatwiejsza od poprzedniczki? 4.Ile posiada piosenek licencjonowanych soundtrack?
5 dni temu Oceniono 6 razy 4
@marszałek. Ah ha ha. ja też tak mogę, jedynie bardziej opartą na faktach a nie smutach zawiedzionego fanboya po przehypowanej gierce: :::: - Czy jak zwylke zderzenia biją na głowę zderzenia wanien z GT5? - Kierownice warto by było sprawdzić zwłaszcze te najnowsze kopiące zad dedykowane Forzie Fanateki forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4660584.aspx - Czy auta w Forzie są jak zwykle wszystkie równo i dobrze wykonane a nie przeportowane 800 sztuk low-polygonowych rozpikselowanych sześcianów na kołach z PS2 jak w GT5? - To że skalowanie Lanczosem za pomocą doskonałego wielopunktowego sprzętowego układu jak w każdej grze na X360 jest to już wiadomo i bije na głowę bilinearne najczęściej, programowe skalowanie dzięki któremu Sonybojom nadal wydaje się że jak im się wyświetli 1080p na TV w jakiejś grze to grają w FullHD a nie najczęściej skalowaną grę jak przykładowo GT5, ale zapytam czy nadal jak w poprzedniej części jest absolutnie stabilne 60 fps bez rwania obrazu czego skacząca i rwąca obraz konkurencja może jedynie pozazdrościć? www.eurogamer.net/videos/gt5-performance-analysis-compilation - Czy nadal otoczenie i trasy są równe i wszystkie dobrze wykonane - nie tak jak u konkurencji gdzie 3/4 tras jest przeportowane jak samochody z poprzedniej generacji? i138.photobucket.com/albums/q262/anonim1979/forza3vsgt5.jpg.
. Happy?
5 dni temu Oceniono 2 razy 2
@sequencer No więc zacznijmy od początku. To co nazywasz sztuczkami, to wynik takiej a nie innej postawy Turn 10, którzy projektując grę postawili sobie jasne cele w zakresie wydajności, grafiki, gameplay'u i realizmu. Nadrzędnym celem, było utrzymanie jak najwyższej jakości grafiki przy stałych 60fps i takiego poziomu realizmu, który pozwalałby zarówno nowym graczom jak i weteranom realistycznych symulatorów na dobrą zabawę. W efekcie stworzyli produkt skończony i wyszlifowany do granic możliwości. Polyphony chciało stworzyć "symulator skończony", wrzucając do garnka wszystko co się dało, ale przecenili swoje możliwości i kompleksowość takie decyzji. W efekcie tworzyli grę 5 lat i łatać ją bedą kolejne 3 lata, a żaden z elementów nie jest dopracowany do końca. 1000 samochodów - fajnie ale tylko ok 200 wygląda jak trzeba reszta to wstyd. Tory wymodelowane precyzyjnie ale zwyczajnie brzydkie i ubogie w detale. Fizyka niby realistyczna ale takie kwiatki jak latające czy stojące pionowo na zderzaku samochody psuły wrażenie. Bezdennie nudny B-spec, "grindowane", żeby zdobyć kasy na kolejny samochód bo bez tego ani rusz. Zmienne pory dnia i efekty pogodowe? Fajnie ale wygląda to jak kaszana, w dodatku gra z tego powodu ma kiepską wydajność i ohydny screen tearing. Mgę tak wymieniać bez końca
Wolę jednak podejście Turn 10. Zdaję sobie sprawę, że ciebie nie przekonam ani ty mnie, w dodatku to wszystko jest offtop więć z mojej strony EOT.
4 dni temu 0
@mikel.gtc
Mi się ta polityka Turn 10 nie podoba, bo na pierwszym Xboxie FM1 miał więcej ficzerów i ciekawsze trasy niż FM2 czy FM3 i teraz nawet FM4. Zgodzę się z ostatnim zdaniem, czyli że siebie nie przekonamy, bo inaczej patrzymy na motoryzacje i na jej smaczki, piękno. Co do GT5 to pełnoprawny produkt który jest i będzie wspierany, niebawem wychodzi SPEC 2.0 i DLC, a w późniejszym czasie SPEC 3.0. Jeśli mówisz że zmienne warunki pogodowe i tryb doby wyglądają jak kaszana to przemilczę to, ale żadna gra nie dała tak realistycznego Nring jak ten odtworzony w GT5.
4 dni temu Oceniono 1 raz -1
@mikel.gtc
Dodam jeszcze że to jaką politykę obrało Turn 10, wynika też z mocy konsoli. Przeczytaj sobie to: imageshack.us/photo/my-images/546/screenshot001us.jpg/
5 dni temu Oceniono 1 raz 1
1. Jak się prezentuje soundtrack? Czy w menusach można coś w tej kwestii przestawiać (poza głośnością!)? Czy można zmieniać utwory w trakcie jazdy?
2. Czy jadąc z środka znowu mamy krystalicznie czystą szybę (wręcz nieobecną)? Czy też pojawiają się na niej zabrudzenia, refleksy świetlne i odbicia deski rozdzielczej?
3. Lepiej jeździ się po trasie skąpanej w pełnym słońcu czy też w wersji z zachodem słońca? Czy każda trasa ma obie opcje pory dnia?
4. Czy drzewka na dalszym planie to już 3D czy wciąż 2D?
5. Czy kierowanie pojazdem przy użyciu Kinecta to naprawdę dobra (jak mówili twórcy) alternatywa dla innych kontrolerów?
6. Czy wszystkie menusy są utrzymane w podobnym minimalistycznym stylu, tak jak to miało miejsce w 3-jce?
5 dni temu Oceniono 1 raz 1
Czy warto robić prawo jazdy dla tej gry?
5 dni temu Oceniono 6 razy -6
Czy dalej jest tylko 8 aut na torze i niska rozdzielczość jak w Forza 3? Czy nawierzchnia torów jest nadal płaska jak stół? Jakie inne triki zastosowało Turn10 żeby gra jako tako wyglądała na Xbox'ie 360 i nie rwała do 20 fps?
5 dni temu Oceniono 4 razy 4
@marszalek Tu nie trzeba żadnych trików, wystarczy mieć dobry zespół projektantów i programistów, którzy od początku do końca wiedzą co i jak chcą osiągnąć, a nie bandę nieudaczników, tkwiących mentalnie w poprzednim stuleciu.
5 dni temu Oceniono 1 raz -1
Czy jest tak samo nudna jak poprzednia część ?
5 dni temu 0
aha i jeszcze czy w grze czuć prędkość ? jadąc 360km/h czy będziemy w stanie to odczuć ?
5 dni temu 0
Czy jest lepsza od fify 12?
5 dni temu Oceniono 2 razy 0
1. Czy widok z wnętrza jest lepszy niż w F3 ? jeśli tak to czy bije ten z Shifta ? 2. Czy licencja Top Gear została potraktowana po macoszemu czy stanowi solidny kawałek rozgrywki ? 3. Czy w karierze oprócz kasy można wygrywać również samochody ? 4. Jak wyglądają samochody RUFa ? 5. Czy są jakieś ograniczniki w stosowaniu cofania czasu ? Wide Grid, Wrc 2 ? 6. Jak prezentują się wyścigi długo dystansowe ? Czy jest jakaś zmiana w tym temacie w stosunku do F3 ?
5 dni temu Oceniono 2 razy 0
jak się sprawdza system coverów?