Odpowiadamy na Wasze pytania o betę Gears of War 3

W sobotę poprosiliśmy Was o pytania dotyczące bety Gears of War 3, w którą mieliśmy przyjemność przez ostatnie dni pograć. Nie ma na co czekać, oto odpowiedzi.

marcindmjqtx

17.04.2011 | aktual.: 15.01.2016 15:15

Na samym początku warto zaznaczyć, że dostępu do bety nie mają jeszcze posiadacze gry Bulletstorm w edycji Epic ani osoby, które złożyły wcześniejsze zamówienie na Gears of War 3. Czemu o tym wspominam? Bo prawdziwe testy zaczną się dopiero wtedy, gdy serwery zostaną zaatakowane przez tłumy miłośników serii.

sirmadness Czy Gears miażdży mosznę ? Idealne pytanie na początek. Tak.

grubas2142 Jak gra się prezentuje graficznie? Podobnie jak poprzednie odsłony Gears of War, wygląda świetnie. Skok jakościowy oprawy nie jest jednak tak duży, jak niektórzy mogli się spodziewać.

ff_fan Czy dalej gearsy cierpią na efekt hosta? Efektu hosta nie zauważyłem. W tej chwili nie, starcia wydają się być ładnie zbalansowane. Zobaczymy, jak będzie to wyglądało, kiedy dołączą posiadacze płytek z Bulletstormem i pre-orderem gry, a liczba graczy diametralnie wzrośnie.

mazzeo Czy hamburgery dalej mają przewagę hosta? Czy shotgun jest bliższy temu z jedynki czy dwójki? Czy Digger Launcher nie jest zbyt potężny? Szot wydaje się być postawiony gdzieś pośrodku - pojedynki na strzelby to wciąż podstawowy sposób na walkę, ale broń wygląda na trochę osłabioną. Jest natomiast drugi shotgun o nazwie sawed-off. Jeden nabój, piekielnie długie przeładowanie, tylko na bliski dystans, ale jak strzelisz w miarę celnie... Digger launcher jest mocny i jeśli trafi w przeciwnika lub bardzo blisko niego - zabija od razu. Jeśli jednak widzisz tor jego lotu, łatwo jest uniknąć śmierci.

chmurqab Czy beta ma blokadę regionalną? Trzeba mieć golda, żeby ją ściągnąć? W kwestii golda niestety Ci nie odpowiem, bo nie da się raz wpisanego kodu na betę wykorzystać ponownie. Natomiast blokada to irytująca sprawa. Musisz mieć konto na polskim XBL, w przeciwnym wypadku nie da się pobrać pliku. Przy koncie w UK wyskoczyła informacja o niemożności pobrania bety z określonej lokalizacji. Zobaczymy, jak będzie z zamówieniami przedpremierowymi i płytkami Bulletstorma. Mówią,  że wystarczy pobrać betę na polskim koncie i potem grać na zagranicznym, ale sam nie sprawdzałem, więc nie potwierdzę.

kleszczu. Ile jest nabojów w magazynku? Za mało, zawsze za mało.

cptbomba Czy rozgrywka jest podobna bardziej do 1 czy 2? Czy są lagi? Ile postaci jest w teamie? Jakie są nowe bronie? Co powiecie o designie nowych plansz multi? I zacznijmy od tego, czy jesteście wyjadaczami w giry, ile macie godzin w multi i jesteście w stanie wiarygodnie odpowiedzieć na te pytania, a nie tylko rzucać frazesami. Rozgrywka przypomina bardziej dwójkę. Postaci w drużynie jest 5, mamy nowy retro lancer, nową strzelbę i digger launchera. Zdecydowanie więcej grałem w dwójkę, szczególnie pierwszy rok po premierze i później, po wprowadzeniu poziomów. Od dłuższego czasu nie uruchamiałem gry (z powodu braku chętnych do zabawy znajomych), a dzięki Twojemu pytaniu dziś okazała się rzecz dość dziwna. Mam zresetowane statystyki w Gears of War 2 i pierwszy poziom postaci. Nie wiem, czy to z powodu dłuższej absencji na serwerach, czy może migracji na polskie konto.

Polygamia.pl: Beta Gears of War 3

tieu Jaki wpływ na grafikę ma poprawa silnika graficznego? Gra wydaje mi się szybsza i nie ma żadnych ścinek.

faceoff 1. Czy piła przyciąga jak w Gears 2 i nic jej nie powstrzyma? 2. Czy kolba ma powera i zatrzymuje przeciwnika w miejscu jak to jest często robione w Gears 2? Piła odpala się wolniej, przez co trzeba się jej na nowo uczyć - nie przyciąga. Wydaje mi się, że kolba w dwójce działała skutecznie. Teraz lepiej strzelać, niż wciskać B. Ale kilka razy kombinacja kolba+szot weszła idealnie. Smoke nie powala, ale i tak wszyscy rzucają. Beta ma niecałe 90 mega, ale przy pierwszym uruchomieniu włącza się aktualizacja. Pobiera się i pobiera, a na dysku zajmuje ponad 500 MB.

crinos_pl Mam dwa pytania: czy można grać w multi na splitscreenie? W "dwójkę" gram właściwie tylko w ten sposób i bardzo bym się rozczarował, gdyby nie było takiej opcji. W becie nie można, w pełnej wersji będzie split.

fix_poland Czy są jakieś znaczące zmiany względem dwójki? Na razie brak efektu hosta, lekko poprawiona grafika, zdecydowanie szybsze wybieranie meczów (zobaczymy, jak sprawa będzie wyglądać przy większej liczbie graczy), medale, zdobywane wstążki, odblokowywanie postaci i skórek do broni. Porządnie rozbudowane statystyki i zdobywanie doświadczenia (paski postępu podobnie jak w Halo: Reach i Call of Duty).

blantman Czy lasencje mają zgrabne tyłeczki jak Trishka z Bulletstorma? Czy są klonami Marcusa w wersji żeńskiej (Agata Wróbel) ? Anya ma sporo ekwipunku, więc nie widać dokładnie. Ale zdecydowanie bliżej jej do Trishki niż Agaty.

pawepek Czy jest to najładniejsza gra na konsolach czy też Crysis jest ładniejszy? To beta, i to na dodatek multiplayera. Ostatecznie grafikę trzeba będzie ocenić dopiero w kampanii, bo tam twórcy pokażą, na co ich stać.

maured Czy gra nie jest za trudna dla was? Raz lepiej, raz gorzej, bo mój skill do najwyższych nie należy. Na razie ratio mam jeszcze na plusie, ale nie wiem, jak długo ten stan się utrzyma.

mcklop Jak dorwać się do bety, nie kupując wcześniej Bulletstorma? Widziałem, że na Twitterze Epic rozdawał kody.

Beta spełnia moje oczekiwania i na pewno będę w nią regularnie grał aż do chwili, kiedy Epic nam ją zabierze. Jeśli nie podobały Wam się sieciowe starcia w pierwszej i w drugiej części gry, trójka Was nie przekona. Jeśli jednak spędzaliście z Gears of War długie godziny w sieci, to beta jest świetną zabawą. Zobaczymy, na ile pomoże twórcom w uniknięciu błędów poprzedniej odsłony.

Paweł Winiarski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360microsoft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.