To naprawdę nie jest tak, że jak tylko gdzieś zauważę wiadomość stawiającą w negatywnym świetle architekturę PS3 to się na niego rzucam. Ten temat podesłał mi na przykład Emiel, bo jemu mogłoby to przez klawiaturę nie przejść. Tym razem o skomplikowaniu PS3 opowiada Jehanne Rousseau, CEO Spiders Games, czyli studia, które właśnie tworzy Mars :

bELgwqaJ

PS3 jest bardzo skomplikowaną platformą. (...) Jeśli jednak skoncentrujemy się na trudnościach jakie przed nami stawia i mocnych stronach konsoli i jeśli sobie z nimi poradzimy, to z innymi platformami powinno nam już pójść łatwiej.Czy pod inne platformy łapie się Xboks do końca nie wiadomo. Niby studio zapowiedziało już pojawienie się gry na tej platformie, ale tak naprawdę wszystko zależy od wydawcy, którego Mars niestety jeszcze nie ma. Co do samej wypowiedzi, to kolejne studio, które twierdzi, że PS3 jest po prostu trudną w programowaniu konsolą. Myślę więc, że w końcu możemy przestać toczyć o to dyskusje i przyjąć, że faktycznie tak jest.

326839609000810538
bELgwqbH