Od amatorskiego projektu po konsolową premierę - jak zmieniło się Spelunky

Od amatorskiego projektu po konsolową premierę - jak zmieniło się Spelunky

Od amatorskiego projektu po konsolową premierę - jak zmieniło się Spelunky
marcindmjqtx
06.07.2012 14:38, aktualizacja: 21.12.2015 12:09

Spelunky to sympatyczna gra o podziemiach, skarbach i tych cholernych pająkach. Najpierw na pececie, teraz na Xboksie 360. Zobaczcie, jak zmienić może się jedna gra, nie zatracając tego, co w niej najważniejsze.

Spelunky na Xbox Live Arcade pojawiło się w tym tygodniu w cenie 1200 MSP. Od oryginału, poza sterowaniem i warstwą audiowizualną, odróżniają ją nowe elementy plansz i tryb dla wielu osób (jeszcze nie miałem okazji w niego zagrać). Jednakże nadal pozostała pomysłową grą platformową o losowo generowanych planszach, które możemy dowolnie niszczyć. O ile mamy wystarczającą liczbę bomb.

W wersję pecetową nadal możecie zagrać za darmo, jest dostępna pod tym adresem.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)