Oczywista oczywistość: Home nie jest już priorytetem
Gdyby ktoś nie zauważył to informuję, że Home nie jest już dla Sony tak ważne jak było przed premierą, gdy mówiono o wielkich cudach, które będą się tam dziać. Teraz Pete Edwards odpowiedzialny w Europie za Home podczas London Game Conference stwierdza, że:
"To była długa droga. Udowodniliśmy, że jest tam rynek i mamy sporo ludzi, którzy spędzają w Home dużo czasu. Nie jest to priorytet, ale mamy przygotowany odpowiedni model biznesowy." Co to w skrócie oznacza? Tylko tyle, że skończyło się inwestowanie w Home, a teraz będzie wyciąganie kasy, co zresztą jest już na porządku dziennym, bo w sprzedaży jest mnóstwo kostiumów, przedmiotów do domu czy samych typów mieszkań. Home w ogólności sukcesem jednak nie było, ale wytworzyło sobie niszę i powolutku zaczyna zwracać koszty całego projektu.
[via Edge Online ]