Oculus Rift i konsole? Nie wstrzymujcie oddechu
Twórcy gogli wirtualnej rzeczywistości po raz kolejny nie dają nadziei na ich konsolową przyszłość.
12.11.2013 | aktual.: 05.01.2016 15:56
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W pierwszej chwili może to dziwić, skoro sprzęt będzie współpracował ze smartfonami i tabletami, ale zaczyna mieć sens, gdy przyjrzymy się cyklom życia platform. Palmer Luckey właśnie to wskazuje jako powód, dla którego Oculus Rift i konsole nie mają się ku sobie:
Konsole są zbyt ograniczone na to, co chcemy osiągnąć. Chcemy stworzyć najlepsze urządzenie do wirtualnej rzeczywistości i ulepszać je co roku - ciągle kroczyć naprzód. Zamknięte w obudowach konsol podzespoły szybko przestają robić wrażenie. Ich mocy nie da się w prosty sposób zwiększyć tak, jak ma to miejsce z pecetami. Nowe, mocniejsze telefony i tablety też pojawiają się z dużo większą częstotliwością. Szkoda, ale łatwo zrozumieć, dlaczego autorzy sprzętu tak podchodzą do sprawy. Warto docenić, że nie wodzą nas za nos.
[źródło: Tech Radar]
Maciej Kowalik