Oceny Castlevania: Lords of Shadow 2 wskazują, że sequel nie dorasta do poziomu części pierwszej

Oceny Castlevania: Lords of Shadow 2 wskazują, że sequel nie dorasta do poziomu części pierwszej

Oceny Castlevania: Lords of Shadow 2 wskazują, że sequel nie dorasta do poziomu części pierwszej
marcindmjqtx
25.02.2014 11:46, aktualizacja: 05.01.2016 15:45

W 2010 roku średnia ocen Lords of Shadow wybiła się na Metacritic ponad pułap 80 punktów. Teraz sequel musi walczyć o dobicie do 70.

Dzień zaczął się niespodziewanie, bo zalew recenzji przewidywaliśmy na później. No, ale embargo zostało przyspieszone, więc nie pozostaje nic innego, jak spojrzeć na krajobraz po bitwie. Nie wszystkie serwisy zdążyły przyśpieszyć publikację artykułu. U nas recenzję znajdziecie po południu.

Rozstrzał ocen jest duży: CVG: 8/10 OXM: 8/10 Joystiq: 4/5 Strategy Informer: 7,5/10 GamesTM: 5/10 Game Informer: 6/10 Videogamer: 6/10 Gamespot: 7/10 IGN: 6,5/10 Eurogamer: 5/10 Edge: 4/10 GamesRadar: 3/5 Polygon: 5/10 EGM: 7/10 PSU: 9/10 Gametrailers: 8,3/10

Kilka cytatów z recenzji:

OXM

Walka jest sercem Lords of Shadow i miejscem, w którym mechanika jest najgłębsza i najbardziej satysfakcjonująca. Combosy, idealnie wymierzone bloki i uniki składają się na dynamiczne szaleństwo[...]W DmC obowiązywała dżentelmeńska umowa o tym, że przeciwnicy spoza kadru nie będą cię atakować. Tu jest inaczej, będziesz musiał odpowiednio operować kamerą i korzystać z dźwiękowych podpowiedzi, by unikać nadchodzących ataków. Eurogamer

Lords of Shadow 2 wciąż najbardziej komfortowo czuje się prowadząc Cię od jednej batalii, w której musisz pozabijać wszystkich do kolejnej. Może z jakimś szukaniem klucza czy wspinaczką pomiędzy. Kiedy stara się mocniej postawić na elementy platformowe, zdradza tylko jak bardzo bezmyślne i wspomagane są. Kiedy dostarcza bardziej złożone zagadki[...]brak wyobraźni sprawia, że stają się monotonne. Gdy próbuje być skradanką - gdy to wymusza - jest dużo, dużo gorzej. Polygon

Największym zawodem Castlevania: Lords of Shadow 2 jest to, że przeniesiono wszystkie wady wcześniejszej gry, ale nie potrafiono przenieść jej zalet. Trzy lata temu wyglądało na to, że MercurySteam miało intrygującą wizję nowego uniwersum Castlevanii. Zamiast niej, po trylogii zostało nam jedynie kilka fajnych pomysłów. Joystiq

W Lords of Shadow 2 powracają spektakularne starcia z bossami. Walka zarówno z olbrzymimi potwornościami jak i mniejszymi, bardziej zwinnymi przeciwnikami wymaga (a czasem uczy) konkretnych umiejętności, ale by przeżyć konieczne będzie mistrzowskie opanowanie podstaw. Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)