Oceny Castlevania: Lords of Shadow 2 wskazują, że sequel nie dorasta do poziomu części pierwszej

W 2010 roku średnia ocen Lords of Shadow wybiła się na Metacritic ponad pułap 80 punktów. Teraz sequel musi walczyć o dobicie do 70.

Oceny Castlevania: Lords of Shadow 2 wskazują, że sequel nie dorasta do poziomu części pierwszej
marcindmjqtx

25.02.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:45

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dzień zaczął się niespodziewanie, bo zalew recenzji przewidywaliśmy na później. No, ale embargo zostało przyspieszone, więc nie pozostaje nic innego, jak spojrzeć na krajobraz po bitwie. Nie wszystkie serwisy zdążyły przyśpieszyć publikację artykułu. U nas recenzję znajdziecie po południu.

Rozstrzał ocen jest duży: CVG: 8/10 OXM: 8/10 Joystiq: 4/5 Strategy Informer: 7,5/10 GamesTM: 5/10 Game Informer: 6/10 Videogamer: 6/10 Gamespot: 7/10 IGN: 6,5/10 Eurogamer: 5/10 Edge: 4/10 GamesRadar: 3/5 Polygon: 5/10 EGM: 7/10 PSU: 9/10 Gametrailers: 8,3/10

Kilka cytatów z recenzji:

OXM

Walka jest sercem Lords of Shadow i miejscem, w którym mechanika jest najgłębsza i najbardziej satysfakcjonująca. Combosy, idealnie wymierzone bloki i uniki składają się na dynamiczne szaleństwo[...]W DmC obowiązywała dżentelmeńska umowa o tym, że przeciwnicy spoza kadru nie będą cię atakować. Tu jest inaczej, będziesz musiał odpowiednio operować kamerą i korzystać z dźwiękowych podpowiedzi, by unikać nadchodzących ataków. Eurogamer

Lords of Shadow 2 wciąż najbardziej komfortowo czuje się prowadząc Cię od jednej batalii, w której musisz pozabijać wszystkich do kolejnej. Może z jakimś szukaniem klucza czy wspinaczką pomiędzy. Kiedy stara się mocniej postawić na elementy platformowe, zdradza tylko jak bardzo bezmyślne i wspomagane są. Kiedy dostarcza bardziej złożone zagadki[...]brak wyobraźni sprawia, że stają się monotonne. Gdy próbuje być skradanką - gdy to wymusza - jest dużo, dużo gorzej. Polygon

Największym zawodem Castlevania: Lords of Shadow 2 jest to, że przeniesiono wszystkie wady wcześniejszej gry, ale nie potrafiono przenieść jej zalet. Trzy lata temu wyglądało na to, że MercurySteam miało intrygującą wizję nowego uniwersum Castlevanii. Zamiast niej, po trylogii zostało nam jedynie kilka fajnych pomysłów. Joystiq

W Lords of Shadow 2 powracają spektakularne starcia z bossami. Walka zarówno z olbrzymimi potwornościami jak i mniejszymi, bardziej zwinnymi przeciwnikami wymaga (a czasem uczy) konkretnych umiejętności, ale by przeżyć konieczne będzie mistrzowskie opanowanie podstaw. Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościrecenzjeoceny
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.