O tym, jak Cole MacGrath trafił do Street Fighter x Tekken

Street Fighter X Tekken w wersji na konsole PS3 i PS Vita otrzyma dodatkową grywalną postać, którą będzie elektryzujący Cole MacGarth z serii inFamous. Kilka słów na ten temat miał do powiedzenia Seth Killian z Capcom.

marcindmjqtx

04.07.2011 | aktual.: 06.01.2016 12:34

Doprowadziły do tego rozmowy pomiędzy Sony a Capcomem. Szukali bohatera i Capcom nakręcił się na Cole'a. Dobrze zgrało się to czasowo z premierą inFamous 2, a sam  bohater dawał mnóstwo możliwości w zakresie rozgrywki. To oczywiste, że posiada sporo ruchów - pokochaliśmy elektryczne tornado. Podobnie jak falę uderzeniową z inFamous 2. Z potwierdzonych wojowników możemy natomiast wymienić takich kozaków (i "kozaczki"), jak Ryu, Ken, Sagat, Chun-Li, Cammy, Guile, Abel oraz Kazuya, King, Bob, Hwoarang, Julia, Craig i Nina. Killian nie zdradził natomiast kto "specjalny" trafi do wersji na 360, ale wiemy, że taka postać się pojawi.

Choć wiele propozycji padło przy okazji plotek o dodatkowej postaci w przeznaczonej dla 360 wersji Mortal Kombat, to pozwolę sobie zapytać - kogo chcielibyście zobaczyć w Street Fighter X Tekken na amerykańskiej konsoli?

Paweł Winiarski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps3infamous
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.