O trybach kooperacji w Splinter Cell: Conviction
Ostatnio obiecywałem, że w kolejnych filmikach obejrzymy sobie cztery kolejne tryby, które Ubisoft przygotował dla graczy, którzy będą chcieli chwilowo odpocząć od kampanii. Przyjrzyjmy się im bliżej.
Face Off: Zasady podobne, jak w Hunter, ale na mapie znajduje się dwóch, rywalizujących ze sobą graczy. Oczywiście zabicie ludzkiego rywala jest warte więcej, niż tego, sterowanego przez konsolę.
Last Stand: Splinterowy odpowiednik hordy. Gracz/gracze muszą bronić głowicy EMP przed kolejnymi falami przeciwników. Ot, strzelanina
Infiltration: Tryb będzie dostępny początkowo jedynie razem z limitowaną edycją gry. Później raczej na pewno pojawi się na Rynku Xbox LIVE. Zabawa będzie hardcorową wariacją Huntera. Znów mamy wyeliminować wszystkich przeciwników, ale tym razem każdy alarm oznacza koniec gry, a plansze będą wyposażone w o wiele więcej zabezpieczeń.