O rany - data premiery 13 Sentinels: Aegis Rim
Przecieram oczy, a ona dalej tam jest!
Skąd ten szok - pytają młodsi czytelnicy, którzy na potrzeby tego pytania sobie właśnie wymyśliłem. Ano stąd, że 13 Sentinels powstawało DŁUGO. Za jego produkcję odpowiada zespół Vanillaware, znany sympatykom retrojapońszczyzny z Odin Sphere czy GrimGrimoire oraz unikalnego, ręcznie rysowanego stylu wizualnego, a pierwsze wzmianki usłyszeliśmy chwilę po premierze ich ostatniego tytułu, Dragon’s Crown. To było jeszcze na poprzedniej generacji konsol, moim drodzy. Gdy Maciu w 2015 roku pisał jej króciutką zapowiedź, nikt nie podejrzewał, iżczekać będziemy prawie 5 lat.
『十三機兵防衛圏』プロモーションムービー#03
Przy okazji pokazano okładkę oraz zawartość obowiązkowej edycji kolekcjonerskiej. 132-stronicowy artbook, papierowy mech do składania oraz motyw do menu PS4 nie brzmią jakoś super. Ale ja to nie Asia, kolekcjonerki mnie jarają średnio. Cieszę się za to, że doczekam samej premiery. To najważniejsze.