O radości, Diablo 3 stanie się trudniejsze. Jeśli ktoś będzie sobie tego życzył
Wiele łez wraz z tysiącami innych graczy wylałem nad poziomem trudności Diablo 3. Blisko pół roku po premierze Blizzard bierze sobie te żale do serca i zmienia postać rzeczy.
Jak wiecie, Diablo 3 ma poziomy trudności. Skończ grę na Normalnym, a będziesz mógł przejść ją jeszcze raz na nieco trudniejszym Koszmarze. Po jego przejściu odblokowuje się Piekło, a na końcu Inferno. Jeśli szuka się wyzwań, trzeba swoje odstać w kolejce. To znaczy pograć.
No i teraz pojawia się ważna zmiana w patchu 1.0.5, tzw. "Monster Power Level". Po zaznaczeniu odpowiedniej opcji, pojawi się możliwość ustawienia poziomu trudności potworów. Stopni jest aż dziesięć i różnią się po prostu punktami życia przeciwników, obrażeniami jakie zadają i bogactwem nagród, które z nich wypada. Jak ktoś będzie miał ochotę, może już na starcie przestawić sobie "MP" na dziesiątkę i w spokoju się męczyć.
Przyklaskuje tej zmianie z całego serca, bo oznacza ona, że na poziomie trudności Inferno i MP ustawionym na 10, potwory będą miały 3439 proc. więcej zdrowia. I zadadzą 371 proc. więcej obrażeń. Trzeba było tak od początku, Blizzard!
Źródło: Blizzard
Konrad Hildebrand