O, Nintendo stworzyło datę premiery Super Mario Maker 2

Czy damy radę? Tak, damy radę!

O, Nintendo stworzyło datę premiery Super Mario Maker 2
Adam Piechota

26.04.2019 10:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Było wiadomo, że czerwiec. Teraz, dzięki ćwierkowi Wielkiego N, możemy sobie oficjalnie potwierdzić, że 28 dnia czerwca. „Let’s-a go”, „puść wodze wyobraźni”, „odkryj w sobie designerską smykałkę”, „doprowadź swoich znajomych do szewskiej pasji” i takie tam hasełka. Krzysiek wrzuca zatem odpowiednią grafikę do naszego portalowego kalendarza, a ja zauważam z konsternacją, że nie miałem jeszcze okazji poświęcić drugiemu Makerowi osobnego wpisu. Nadrabiam zatem.

Jeśli nie straszne Wam treści z czasów Agory w obecnych szatach Poly, pod tym linkiem znajdziecie moją recenzję „jedynki” z września 2015 roku. Dla mnie to rzadka okazja skonfrontowania jakości własnych tekstów teraz z tymi czysto poststudenckimi (ależ Maciu mi rozkładał wtedy tę pisaninę na części pierwsze!), dla większości Switchowców - z ideą Makera. Znacie zapewne podstawy: kreator dwuwymiarowych Marianów, narzędzie tortur w rękach najbardziej wprawionych twórców, ale też potok nieskrępowanej kreatywności z potencjalnie niemożliwą do ogrania ilością „mięska”. Gra, która w zasadzie miała nie być możliwa bez dwóch ekranów, teraz bez problemu kontynuowana na Pstryczku.

Super Mario Maker 2 - Announcement Trailer - Nintendo Switch

Autentyczne nowości „dwójki” można co prawda policzyć na palcach, ale jeśli ktoś spędził z Makerem chociaż kilka godzin, powinien wiedzieć, ile świeżych możliwości zapewnią. Przede wszystkim tworzenie równi pochyłych i nowa „szata” wizualna, tym razem pożyczona z Super Mario 3D World (co oznacza power-upa ze strojem kota!). Jasne, to mógłby być „Super Mario Maker Deluxe”, lecz cyferka w tytule zawsze gwarantuje większe zainteresowanie publiczności. Przeważająca część właścicieli hybrydowej konsoli ma tę kwestię i tak w nosie, bo prawdopodobnie nigdy nie trzymała w dłoniach padleta od Wii U.

A jeśli nie wiecie - to będzie hit. Coś, co wśród tych kilkunastu milionów użytkowników poprzedniej platformy opchnęło ponad cztery miliony (do czego trzeba dołożyć jeszcze dwa w przypadku wykastrowanej wersji na 3DS-a), na Switchu dopiero rozwinie skrzydła. I dobrze. W pierwowzorze gracze stworzyli grubo ponad siedem milionów poziomów. Wyobraźcie sobie, co będzie teraz.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościnintendodaty premier
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.