O mały włos, a Kratos byłby niebieski

A być może SCE Santa Monica Studio procesowałoby się do dziś z Blizzardem.

O mały włos, a Kratos byłby niebieski
marcindmjqtx

17.12.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:26

David Jaffe wspomina na blogu czasy, gdy szefował projektowi God of War. Okazuje się, że jego ekipie groziła niezła wtopa - kilka dni przed pokazaniem gry prasie, Kratos miał niebieskie pasy na skórze - jak na powyższym obrazku. I pewnie by tak zostało, gdyby ktoś nie pokazał im tej grafiki:

grafika promocyjna

Okazuje się, że ani David Jaffe, ani nikt inny z zespołu nie grał w Diablo 2 i nie widział barbarzyńcy, do którego bohater God of War był łudząco podobny. Decyzja o zmianie zapadła błyskawicznie. I jak sądzę wyszła Kratosowi na dobre. Nic tak nie podkreśla jego charakteru jak krwista czerwień.

screen z God of War

Paweł Kamiński

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.