O kreacji świata Dragon Age: Początek przez BioWare

Najnowsze pamiętniki dewelopera z Dragon Age: Początek opowiadają nam o kreacji świata. BioWare mówi o tym, jak ważna była dla nich historia poszczególnych krain i jej wpływ na architekturę. Jak dużo pracy zostało włożone, by był miasta i osady wyglądały tak, jak faktycznie zamieszkane miejsca, a nie lokacje stworzone na potrzeby gry. Co ciekawe, dowiadujemy się też, że prototypy były tworzone w edytorze z Neverwinter Nights.

O kreacji świata Dragon Age: Początek przez BioWare
marcindmjqtx

06.10.2009 | aktual.: 15.01.2016 13:52

A przy okazji możemy zobaczyć całkiem sporo ładnych szkiców koncepcyjnych.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.