O DLC, SIXAXISie i multiplayerze w God of War 3

Jakie będzie DLC i czy pojawi multiplayer to chyba jedne z najczęściej zadawanych deweloperom gier pytań. Zresztą nic dziwnego, skoro wielkie serie, do tej pory przeznaczone wyłącznie dla pojedynczego gracza, zaczęły wprowadzać do siebie te nowości. Jak to będzie z God of War 3?

O DLC, SIXAXISie i multiplayerze w God of War 3
marcindmjqtx

Czy zatem w trzeciej części przygód Kratosa pojawi się multiplayer? Jak mówi Stig Asmussen:

W God of War 3 mamy historię, którą chcemy opowiedzieć i pewien rodzaj przeżyć, jakie chcemy graczowi dostarczyć i multiplayer tutaj nie pasuje. Czy to oznacza, że nie rozmawialiśmy na jej temat? Nie. Naturalnie, dyskutowaliśmy na temat gry w kilka osób, a jest wiele rzeczy, o których musimy myśleć. Wyobraź sobie dwie postacie Kratosa biegające jednocześnie po okolicy. Kiedy zrobisz coś takiego, gra zacznie skupiać się na doświadczeniach płynących z interakcji między graczami, a nie na historii, którą przygotowali scenarzyści.  Trudno się z nim nie zgodzić, choć być może dało by się te dwie rzeczy ze sobą pogodzić. Na przykład dla mnie, w przeciwieństwie do cytowanego producenta, to właśnie tryb kooperacji w RE5 uczynił ten tytuł grywalnym.

W grze pojawią się "challenge roomy" i wygląda na to, że część z nich będziemy mogli pobrać PSN jako DLC. Na pewno przedłuży to żywotność tego tytułu. Twórcy przewidują, że długość gry będzie oscylować w okolicach 10-20 godzin.

Na sam koniec SIXAXIS. Okazuje się, że pomysł, by wykorzystać go w grze nie został jeszcze do końca porzucony.

Aktualnie go nie używamy, ale nie oznacza to, że nie pojawi się w grze do czasu kiedy ją wydamy. Widzimy dla niego sporo zastosowań. Och, sugestywne machanie padem, by urwać głowę paru greckim bogom? Jestem za!

[via GamePro]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps3sony
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.