Po pierwsze - lubimy pudełka. 75% graczy odpowiedziało, że woli produkt w opakowaniu. Zaskoczenia brak, bo zapewne większość z nas lubi sobie popatrzeć na solidną kolekcję pudełek, sam moment rozfoliowania upragnionego tytułu również może być miłym przeżyciem. Dziwi mnie jednak wysoki procent (58%) graczy, którzy nigdy nie kupili gry przez sieć.
Po drugie - nie jesteśmy głupi. 77% ankietowanych uznało, że gra nabyta przez sieć, była tak samo dobra, jak jej "sklepowy" odpowiednik. Również nie ma chyba co komentować, wystarczy zostawić gdzieś na boku sentymenty i wrażenia wizualne.
Po trzecie - chcemy czegoś w zamian. 65% graczy odpowiedziało, że patrzyłoby łaskawszym okiem na gry w dystrybucji cyfrowej, gdyby kosztowały o 10% mniej, niż ich fizyczne odpowiedniki.
Tak sytuacja prezentuje się obecnie. Zobaczymy, jak wyniki podobnych badań będą wyglądały w przyszłości i czy wydawcy gier jakoś na nie zareagują.