NPC fajniejsi od bohatera to zły pomysł, czyli jak tworzyć rozległe fabuły

Podczas tegorocznego GameDay, który odbył się 23 marca, jedną z prezentacji wygłosił Artur Ganszyniec (ex CDP RED). Opowiadał w niej o tym, jak tworzyć i implementować rozległe fabuły.

NPC fajniejsi od bohatera to zły pomysł, czyli jak tworzyć rozległe fabuły
marcindmjqtx

31.03.2010 | aktual.: 15.01.2016 15:48

Jeżeli interesuje Was proces tworzenia gier wideo, chcecie się dowiedzieć, czym tak naprawdę różnią się książki od gier (jako medium), czy też po prostu chcielibyście poznać parę ciekawostek na temat produkcji pierwszego Wiedźmina, to jest to materiał, który powinniście zobaczyć.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
publicystykawiedźminbranża
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.