Nowy XCOM nie będzie prostym remakiem. Znamy pierwsze szczegóły
Jest też pierwszy obrazek z gry. I są na nim heksy.
10.01.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:59
Magazyn GameInformer przez cały czas wypuszcza kolejne porcje informacji jakie zdobył w siedzibie studia. Z najciekawszych:
1. w nowym XCOMie plansza zostanie podzielona nie na kwadraty, jak było to wcześniej, ale na heksy, jak choćby w ostatniej Civilization
2. członkowie oddziału będą charakteryzować się innymi statystykami niż wcześniej
3. głównym projektantem gry jest Jake Solomon, pracujący w Firaxis od czasów Civilization 3
4. "Mgła wojny" skrywająca miejsca poza zasięgiem wzroku członków oddziału pozostaje
5. zdaniem GameInformera, nowy XCOM bardziej niż przeróbka, jest adaptacją starego. Podstawowe mechaniki zostały na miejscu, ale te, które Firaxis uznało za nieciekawe, zostały usunięte
6. gra ma być wyzwaniem, bo wyzwania są z powrotem modne w grach. Okej, to sobie dopowiadam i interpretuje, ale czemu nie!
7. w zespole są osoby, które po raz pierwszy zagrały w starego XCOMa dopiero przy okazji prac nad nowym
8. na udostępnionym obrazku widać, że interfejs został przystosowany do obsługi padem
A tutaj można obejrzeć materiał na którym członkowie Firaxis wspominają pierwowzór.
Źródło: Game Informer
XCOM: Enemy Unknown - wymarzony powrót legendarnej gry! Konrad Hildebrand