Nowe szczegóły dotyczące Dante`s Inferno

Dzięki marcowemu numerowi magazynu PSM3 mamy kolejną garść informacji o Piekle Dantego

  • Gra działa w 60 klatkach na sekundę, ma doskonałe animacje naszego bohatera i jego przeciwników
  • Dante przeszedł małą metamorfozę i z florenckiego poety zamienił się w "muskularnego i wysokiego rycerza z magicznymi mocami" by lepiej oddać klimat gry. Dante musi przebić się do serca piekła by ocalić swą ukochaną Beatrycze, która została zamordowana i niesłusznie wysłana do piekła
  • Jedna z pierwszych walk z bossem następuje w Limbo. Co to za miejsce, każdy powinien wiedzieć, jak nie to odsyłamy do oryginału (albo Wikipedii), generalnie Dante ma mały sparring z samą Śmiercią, której zabiera jej magiczną kosę.
  • Gra ma takie samo sterowanie jak God of War, o czym zresztą już pisaliśmy
  • Artysta pracujący nad grą - Wayne Barlowe został wybrany do tego projektu przez wzgląd na jego album Barlowe's Inferno, czyli zestaw grafik inspirowanych poematem Dantego 
  • W grze odwiedzimy dziewięć kręgów piekieł. Na samym końcu podobno mamy wlać samemu Belzebubowi
Nowe szczegóły dotyczące Dante`s Inferno
marcindmjqtx

Przyznam się, że jestem trochę zaskoczony. O ile wcześniej jakoś byłem w stanie obronić koncept gry akcji osadzonej w piekielnych sceneriach Dantego i nawet spierałem się o to z Lewikiem, o tyle to już mi się nie podoba. Po co zamieniać poetę w rycerza? Nie lepiej wysłać po prostu kogoś innego? Poza tym, czy przypadkiem Beatrycze nie była w raju i czy autorom nie wmieszała się niechcący historia o Orfeuszu idącym do Hadesu po swoją ukochaną? No nie brzmi mi to dobrze, nic na to nie poradzę. Rozumiem, że film, licencja i takie tam, ale wydaje mi się, że dało się to zrobić lepiej, nie rozjeżdżając przy okazji walcem Boskiej Komedii.

PS na obrazku figurka przedstawiającego Dantego jako rycerza - 180cm wzrostu, magiczne umiejętności... Jak tu się nie zakochać.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360electronic arts
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.