Nowe gry z serii Red Faction i Saint`s Row także w PlayStation Store i Xbox LIVE Arcade
THQ - ustami Danny'ego Bilsona - zdradziło kolejny element swojej nowej, multimedialnej strategii marketingowej. Teraz każda większa gra wydawana przez tę firmę będzie poprzedzana mniejszą produkcją, która trafi do cyfrowej dystrybucji.
28.06.2010 | aktual.: 06.01.2016 17:01
Red Faction Armageddon pojawi się w marcu przyszłego roku, ale Red Faction Arcade trafi do Xbox LIVE Arcade i PlayStation Store około czterech miesięcy wcześniej. O samej grze nie wiemy jeszcze zbyt wiele, ale sam Bilson nazywa takie produkcje "generatorami dochodu i narzędziami marketingowymi". Przynajmniej jest szczery... Swoją drogą THQ naprawdę bacznie przygląda się poczynaniom Electronic Arts. Najpierw zapowiedzi seriali i komiksów na podstawie swoich gier, potem opłaty za grę online (na przykład w UFC 2010 Undisputed) a teraz promowanie wysokobudżetowych produkcji mniejszymi grami w cyfrowej dystrybucji. Pamiętacie jeszcze słowa Patchtera o "rozbudowanych demach"? [via CVG] Maciej Kowalik