Nowe awatary na 360 będą bardziej realistyczne

Odpowiedzialny za stworzenie awatarów dla 360 Nick Burton z Rare zapowiada zmiany. Postacie staną się odrobinę bardziej realistyczne. A wszystko przez Kinecta...

marcindmjqtx

Delikatne urealnienie mocno kreskówkowych ludzików wymuszone jest niejako przez nadchodzący wielkimi krokami kontroler Kinect. Nie chodzi o techniczne problemy z kamerą, ale o sposób, w jaki wirtualne odbicie gracza reaguje na odczytywane przez przystawkę ruchy. Nie da się ukryć, że proporcje awatarów odrobinę różnią się od tych, które posiada typowy człowieka - na tej właśnie linii pojawiły się kłopoty.

Jak bardzo Microsoft zmieni sympatyczne ludziki w wersji Avatar 2.0? Na razie nie wiadomo. Poinformujemy Was, jeśli tylko dowiemy się czegoś bardziej konkretnego. Oby nie za bardzo, bo chyba w kreskówkowym charakterze leży cały urok awatarów.

[via OXM]

Paweł Winiarski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360kinect
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.