Nowe awatary na 360 będą bardziej realistyczne
Odpowiedzialny za stworzenie awatarów dla 360 Nick Burton z Rare zapowiada zmiany. Postacie staną się odrobinę bardziej realistyczne. A wszystko przez Kinecta...
Delikatne urealnienie mocno kreskówkowych ludzików wymuszone jest niejako przez nadchodzący wielkimi krokami kontroler Kinect. Nie chodzi o techniczne problemy z kamerą, ale o sposób, w jaki wirtualne odbicie gracza reaguje na odczytywane przez przystawkę ruchy. Nie da się ukryć, że proporcje awatarów odrobinę różnią się od tych, które posiada typowy człowieka - na tej właśnie linii pojawiły się kłopoty.
Jak bardzo Microsoft zmieni sympatyczne ludziki w wersji Avatar 2.0? Na razie nie wiadomo. Poinformujemy Was, jeśli tylko dowiemy się czegoś bardziej konkretnego. Oby nie za bardzo, bo chyba w kreskówkowym charakterze leży cały urok awatarów.
[via OXM]
Paweł Winiarski