Nowe awatary na 360 będą bardziej realistyczne

Nowe awatary na 360 będą bardziej realistyczne

marcindmjqtx
18.08.2010 11:11, aktualizacja: 06.01.2016 16:25

Odpowiedzialny za stworzenie awatarów dla 360 Nick Burton z Rare zapowiada zmiany. Postacie staną się odrobinę bardziej realistyczne. A wszystko przez Kinecta...

Delikatne urealnienie mocno kreskówkowych ludzików wymuszone jest niejako przez nadchodzący wielkimi krokami kontroler Kinect. Nie chodzi o techniczne problemy z kamerą, ale o sposób, w jaki wirtualne odbicie gracza reaguje na odczytywane przez przystawkę ruchy. Nie da się ukryć, że proporcje awatarów odrobinę różnią się od tych, które posiada typowy człowieka - na tej właśnie linii pojawiły się kłopoty.

Jak bardzo Microsoft zmieni sympatyczne ludziki w wersji Avatar 2.0? Na razie nie wiadomo. Poinformujemy Was, jeśli tylko dowiemy się czegoś bardziej konkretnego. Oby nie za bardzo, bo chyba w kreskówkowym charakterze leży cały urok awatarów.

[via OXM]

Paweł Winiarski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)