Nowa Zelda wygląda lepiej na obrazkach niż w ruchu

Paradoks, bo zwykle z grami jest odwrotnie. Nie wiem czy po prostu trailer ma za niską jakość by dostrzec, że grafika jest pociągnięta nieco kreskówkowym pędzlem czy też przy kadrach ktoś majstrował poprawiając ich jakość. Rozgrywka w The Legend of Zelda: Skyward Sword wygląda za to tak jak powinna, bardziej zeldowato już się nie da. Pozostaje mieć nadzieje, że kłopoty Miyamoto ze sterowaniem faktycznie wynikały z jakichś zakłóceń, a nie z mechaniki samej gry.

Nowa Zelda wygląda lepiej na obrazkach niż w ruchu
marcindmjqtx

16.06.2010 | aktual.: 21.01.2016 18:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

E3 10: The Legend of Zelda: Skyward Sword Trailer

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościnintendowii
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.