Nowa łatka do Killzone Shadow Fall pozwoli utrzymać 30 stałych klatek animacji na sekundę
Oczywiście chodzi tylko o tryb kampanii.
Sieciowe zmagania dalej będą działać w 60 klatkach animacji na sekundę. O co więc chodzi?
Otóż aktualna wersja gry nie trzyma stałej animacji w trybie kampanii - potrafi skakać pomiędzy 30, a 35 klatkami na sekundę i te delikatne zmiany widać. Jeśli nie macie ochoty ich oglądać i zależy Wam na utrzymaniu stałej prędkości, łatka wprowadzi taką możliwość. Innymi słowy utrzyma klatki animacji w ryzach. Opcję tę znajdziecie w menu po zaktualizowaniu gry.
Poza tym będziemy mogli tworzyć klany, które otrzymają swoje "tagi". Odświeżony zostanie również Strefa Wojny. W kampanii natomiast postęp będzie zapisywany w każdym miejscu, w którym nasz bohater będzie się wskrzeszał. Drobna rzecz, a może uprzyjemnić zabawę w trybie opowieści.
źródło: Eurogamer
Paweł Winiarski