Notatki gamescomowe #6

Ostatni dzień na targach i wszystkie marzenia zostały spełnione. No, prawie.

marcindmjqtx

22.08.2010 | aktual.: 15.01.2016 15:24

Dziś wybrałem się na hale targowe tylko w jednym celu: aby wreeeeszcie zobaczyć te cholerne mecze StarCrafta 2 na żywo, o które tyle jęczałem. Zanim to jednak się wydarzyło...

Poszedłem na ostatnią rundę po halach i jakimś dziwnym cudem w ostatnim momencie wypatrzyłem na ekspozycji Konami stanowisko z Lost in the Shadow na Wii i było bardzo przyjemne. Z kolei w kąciku z Adrenalin Misfits okazało się, że Kinect miał trudności z dostrzeżeniem mojej prawej ręki. Ale gdy w końcu ją zauważył, to gra była całkiem przyjemna, jak na udawanie jazdy na snowboardowej.

Gdy przybyłem na teren targów o 9 rano, jak zwykle, wydawało mi się, że jest jakoś mniej osób niż przez pozostałe dni. Wrażenie okazało się błędne, bo ludzi pojawiła się jednak masa, nie mówiąc już o cosplayowcach, którzy pojawili się w bardzo silnej reprezentacji, głównie ze wskazaniem na Metal Gear Solid i Final Fantasy.

Właśnie - tłumy. Gdzie były te tłumy? Na meczu StarCrafta 2 oczywiście. Najpierw na pokazowym meczu Nada vs TLO, który zakończył się w dosyć tajemniczych okolicznościach, a następnie na meczu IdrA vs Tarson, który okazał się być naszym rodakiem. Niestety przegrał 3:1, ale walczył dzielnie. Tłumy, oklaski, doping, emocje, nie miałem wątpliwości, że uczestnicze w sportowym widowisku. Po przegranej polskiego zawodnika odczuwałem nawet lekką depresję kibica.

Aż się przestraszyłem.

A jutro w samolot i do dooooomu

Konrad Hildebrand

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościstarcraft 2cosplay
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.