Niższa cena i ninja z dużym biustem pomogą w sprzedaży Vity w Japonii?

Mówi się, że Vita najlepiej radzi sobie w Japonii, choć i tak trudno mówić o wielkim sukcesie. O dziwo, tylko tam pojawiła się obniżka ceny sprzętu. W związku z tym gdzieniegdzie już ustawiają się kolejki przed sklepami.

Niższa cena i ninja z dużym biustem pomogą w sprzedaży Vity w Japonii?
marcindmjqtx

Chciałbym napisać, że takie kolejki jak ta, na zdjęciu poniżej dotyczą wszystkich sklepów z elektroniką w Tokio. I choć to tylko około 100 osób, to jednak widok ludzi czekających na kupno Vity napawa optymizmem.

Kolejka po Vitę - Tokio

I teraz pytanie - czy ta kolejka stoi faktycznie za samą Vitą, czy ma ona też związek z dość specyficzną grą, jaką jest mobilna odsłona Senran Kagura: Shinovi Versus? Wiecie, duże mangowe biusty potrafią w Japonii sprzedać wszystko).

Temat z pozoru nie powinien mnie interesować, bo - po pierwsze - to Japonia, która rządzi się innymi prawami - po drugie - obniżka dotyczy jedynie Kraju Kwitnącej Wiśni. Ale to dobry pretekst do zastanowienia się nad tym, co mogłoby polepszyć sytuację PS Vita w naszym kraju. Gry - tak, to pierwsza odpowiedź, która przychodzi każdemu do głowy. Ale może faktycznie niższa cena albo jakieś zestawy z grami zachęciłyby Polaków do kupna tego sprzętu?

Sam nabyłem Vitę na premierze i wciąż stoję na stanowisku, że cena nie była zaporowa. Szczególnie biorąc pod uwagę, że to sprzęt wysokiej klasy, który kosztuję połowę ceny bardzo dobrego tabletu. Ale czy gdyby na przykład Vita potaniała do, powiedzmy, 600 zł, bylibyście skłonni popędzić do sklepu żeby nabyć swój egzemplarz? Czy z obniżką ceny sprzętu musiałaby też iść w parze obniżka cen gier?

źródło: Kotaku

Paweł Winiarski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościjaponiaps vita
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.