Nintendo szuka nowych dróg sprzedaży
28.04.2005 02:56, aktual.: 02.07.2009 05:57
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Japoński koncern Nintendo, największy rywal Sony na rynku konsol przenośnych, ma się lepiej niż konkurencja. Prezes firmy wie jednak, że nie można spoczywać na laurach i szuka nowych dróg dotarcia do klientów.
Satoru Iwata obecny szef Nintendo w wywiadzie udzielonym japońskiej prasie powiedział, że firma obecnie chce skierować swą ofertę konsolki Nintendo DS do ludzi, którzy do tej pory nie mieli do czynienia z przemysłem gier video. Pierwszym pozycją, która spełnia te warunki jest Nintendogs, symulator życia wirtualnego pieska.
Nintendo pragnie zbudować takiego handhelda, który były zaadresowany do ludzi w różnych grupach wiekowych. Pierwsze kroki już zostały poczynione, a jest nim nowe oprogramowanie zmieniające konsolkę w Palmtopa. Ciekawe co jeszcze zostanie wymyślone.