Nintendo szuka nowych dróg sprzedaży
Japoński koncern Nintendo, największy rywal Sony na rynku konsol przenośnych, ma się lepiej niż konkurencja. Prezes firmy wie jednak, że nie można spoczywać na laurach i szuka nowych dróg dotarcia do klientów.
28.04.2005 | aktual.: 02.07.2009 05:57
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Satoru Iwata obecny szef Nintendo w wywiadzie udzielonym japońskiej prasie powiedział, że firma obecnie chce skierować swą ofertę konsolki Nintendo DS do ludzi, którzy do tej pory nie mieli do czynienia z przemysłem gier video. Pierwszym pozycją, która spełnia te warunki jest Nintendogs, symulator życia wirtualnego pieska.
Nintendo pragnie zbudować takiego handhelda, który były zaadresowany do ludzi w różnych grupach wiekowych. Pierwsze kroki już zostały poczynione, a jest nim nowe oprogramowanie zmieniające konsolkę w Palmtopa. Ciekawe co jeszcze zostanie wymyślone.