Nintendo: przyczyną spowolnienia w branży są słabe gry

Miniony kryzys finansowy dotknął niemalże wszystkie branże i jeszcze długo ekonomiści będą rozmyślać nad jego przyczynami. O tym, jak to wyglądało w polskiej branży gier już pisaliśmy, a jakie jest zdanie Satoru Iwaty, szefa Nintendo?

Nintendo: przyczyną spowolnienia w branży są słabe gry
marcindmjqtx

24.06.2010 | aktual.: 06.01.2016 17:01

Zdaniem Iwaty przyczyna słabszych wyników finansowych w świecie gier nie jest globalny kryzys, a jakość samych gier. I nie jest to problem wyłącznie Nintendo, a całej branży. Według niego dzisiejsi gracze znacznie szybciej się nudzą niż wcześniej:

W przeszłości plan polegał na tym, aby robić coraz ładniejszą grafikę. To wpasowywało się w gusta większości graczy, ale nie działa już tak dobrze teraz. Jest znacznie trudniej wpaść na coś nowego, innego i pokazać ludziom, że różnimy się od konkurencji. (...) Patrząc na tegoroczne tytuły, większość z nich mogła by być wielkimi hitami trzy lata temu. Ale dzisiaj już się tak dobrze nie sprzedają. Gry w trójwymiarze mają być próbą wyjścia do ludzi z czymś nowym, ale Iwata wie, że nie jest to coś, co będzie wiecznie przyciągać ludzi, ale z drugiej strony, nie można tej technologii traktować powierzchownie i tymczasowo.

Zdaniem Iwaty sposobem na wyjście z dołka jest po prostu robienie świeżych i atrakcyjnych dla graczy gier. Oraz odpowiednie ich wypromowanie, oczywiście.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościnintendobranża
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.