Niektórzy nie dawali tym pomysłom szans. Jedenaście najbardziej szalonych gier, jakie dzisiaj zobaczycie

Peter Molydeux, równie szalony co fikcyjny, twórca gier, od dłuższego czasu dzieli się swoimi pomysłami na nowe gry na Twitterze. Z okazji 1 kwietnia, inni twórcy postanowili wprowadzić je w życie.

Niektórzy nie dawali tym pomysłom szans. Jedenaście najbardziej szalonych gier, jakie dzisiaj zobaczycie
marcindmjqtx

MolyJam był 48-godzinnym maratonem tworzenia gier opartych na głupkowatych/szalonych/zupełnie nie rentownych pomysłach osoby stojącej za twitterem Petera Molydeux. Sobowtóra Petera Molyneux. W efekcie powstało blisko 278 gier od ludzi z całego świata. Część z nich przedstawiamy poniżej, razem z pierwotnym pomysłem, który posłużył za inspirację:

You are the road Grałeś kiedykolwiek w gre wyścigową i chciałeś grać raczej jako droga niż samochody? Wiem, że ja chciałem... Italian Rocket Riders Gra wyścigowa, w której masz tylko dwie prędkości: 0 i 10000 mil na godzinę. Czy właśnie przejechałeś małe dziecko? Kto wie? Jak się z tym czujesz? Pomysły są tanie, podobno. A na całym świecie zebrało się kilkaset osób, które zechciały wcielić je w życie. Dla czystej zabawy płynącej z tworzenia gier. Więcej prac z MolyJam znajdziecie tutaj.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.