Niecodzienna kampania reklamowa domu towarowego

Jak to niektórzy mówią, kryzys w pełni, a konsumenci z coraz mniejszą ochotą wyciągają z kieszeni banknoty kierując je w stronę sklepowych kas. W takich niecodziennych okolicznościach potrzeba niecodziennych środków, aby zawalczyć na trudnym rynku. Po takie właśnie środki sięgnął brytyjski ekskluzywny dom towarowy Harvey Nichols, który reklamuje wyprzedaże za pomocą scen z nieistniejącej bijatyki. Okładające się panie oraz panowie w garniturach od Alexander McQueena na tle sklepowych półek? Tylko tutaj. Bardzo solidnie i fajnie zrobione, polecam przejrzenie galerii.

Niecodzienna kampania reklamowa domu towarowego
marcindmjqtx

27.06.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:25

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

[via GSW]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.