Nieco liniowa nieliniowość w Deus Ex: Bunt Ludzkości

Nieco liniowa nieliniowość w Deus Ex: Bunt Ludzkości

marcindmjqtx
20.03.2011 11:21, aktualizacja: 21.01.2016 17:36

Twórcy chwalili się, że Deus Ex: Human Revolution pozwoli na różnorodne rozwiązywanie problemów. Ostatnio pokazali hakowanie, dziś mam dla Was trzy sposoby na wejście do budynku.

Deus Ex: Human Revolution - Gameplay Walkthrough Trailer (Xbox 360)

- ale tak naprawdę sposób 1. i 2. to ta sama droga pokonana w różny sposób;

- ale nie ma sposobu umożliwiającego brak kontaktu z pierwszym strażnikiem - choć to nie Thief, nie narzekałbym na taką możliwość;

- ale te ścieżki są tak oczywiste i niewiele trzeba się namyśleć (znów ten sam motyw co w poprzednim filmiku - odsuń skrzynkę, znajdziesz przejście).

Oczywiście, wiem, widzimy tu jedną z pierwszych misji, a właściwie raptem 2 minuty z niej.

Mam jednak nadzieję, że ta nieliniowość będzie się z czasem komplikować i rozgałęziać. Skradanie powinno się zmienić w coś więcej niż chowanie za skrzynkami - w późniejszej fazie gry spodziewam się wszczepów do cichego chodu i kamuflażu. Komentująca wspomniała o podejściu "social" - spodziewam się przekupywania strażników, wyciągania informacji. Liczę też, że w każdym sposobie na przejście także będziemy dokonywać wyborów: drzwi - wysadzić czy wytrychem, wieżyczka - zhakować czy ominąć.

Bardzo wyczekuję DE: HR, ale i wymagania wobec tej gry są bardzo wysokie.

Brakuje Wam czegoś w tych sposobach przejścia? Jest jakiś, o którym twórcy nie pomyśleli? A może w ogóle Wam się to nie podoba?

Paweł Kamiński

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)