Nie wszystkie gry są dla dzieci - kampania społeczna ESRB
Autobusy z takimi reklamami, jak na zdjęciu powyżej, kursują po Bostonie. To część kampanii społecznej prowadzonej wspólnie przez ESRB (amerykańska organizacja przyznająca grom kategorie wiekowe) oraz burmistrza tego miasta, Thomasa Menino. Reklamy pojawiają się także w lokalnym radiu i telewizji. Hasło głosi:
Niektóre gry wideo są dla dzieci. Niektóre nie są. Sprawdzaj kategorie wiekowe.Krótkie, proste, jasne i czytelne. Aż prosi się o taką kampanię w Polsce, zanim znów zacznie się zwalać winę za całe zło na gry wideo. I może jeszcze kibiców, to też w mediach modne. Pierwszą jaskółkę już mamy w postaci wyraźnego zaznaczenia istnienia systemu PEGI w Empikach. To jeszcze jednak za mało. Może UE pokusi się o podobną kampanię z PEGI? Dobrze by było.
[via Joystiq]