Nie wiem, jaka będzie następna generacja, ale będzie miała super włosy
Electronic Arts demonstruje możliwości silnika Frostbite. UWAGA! Niesamowicie niepokojący manekin.
Jak informuje Electronic Arts, zespół inżynierów ze studiów DICE i Criterion otrzymał jakiś czas temu zadanie usprawnienia tego, jak silnik Frostbite renderuje włosy. Efekty są... imponujące, chociaż prezentujący je "manekin" może śnić się po nocach.
Frostbite Hair Montage
Czy oznacza to, że tak wyglądających włosów możemy teraz oczekiwać od każdej gry na konsole następnej generacji? Nie no, nie wiadomo, to tylko pokaz możliwości technologii, nie wiadomo w ogóle, czy ten sprzęt ABSOLUTNIE TAK NALEŻY WRĘCZ TERAZ ŻĄDAĆ TAK WYGLĄDAJĄCYCH WŁOSÓW W KAŻDEJ GRZE NASTĘPNEJ GENERACJI.
Frostbite to silnik graficzny, wykorzystywany w praktycznie wszystkich grach, wydawanych przez Electronic Arts. Korzysta z niego DICE przy Battlefieldach czy Battlefrontach, Criterion przy Need For Speedzie, BioWare przy Anthemie i Mass Effectach. Powstaje na nim nawet FIFA, więc należy również oczekiwać w przyszłości pięknej czupryny Lewandowskiego.
Dominik Gąska