Nie tylko ty i nie tylko ja mieliśmy zawroty głowy w The Witness. To nie jest metafora

Autorzy pracują nad łatką. A ja przyznam, że w weekend też miałem gorsze chwile.

Nie tylko ty i nie tylko ja mieliśmy zawroty głowy w The Witness. To nie jest metafora
Maciej Kowalik

01.02.2016 | aktual.: 09.02.2016 18:57

Dziwne, bo to przecież gra FPP. Ok, postać gracza nie ma w niej widzialnych rąk (broni) i nóg (cóż...), ale czy któraś strzelanina z widokiem z oczu bohatera sprawiła, że czuliście zawroty głowy? Jeśli tak, to pewnie udaliście się do lekarza.

Ja nigdy nie odczułem grając nic podobnego. Nic co można by przypasować do ostrzeżeń, które pojawiają się przy włączeniu gry i konsoli. Do czasu The Witness.

Obraz

W weekend trafiłem do lokacji, w której ostre, jaskrawe światło prawie wylewało się z ekranu. W różnych kolorach. Chłonąłem to rozwiązując zagadki, ale po kwadransie robiło mi się słabo. Po następnym musiałem dać sobie spokój. Po jakimś czasie wróciłem tam i dokończyłem rozwiązywanie, ale po raz pierwszy poczułem sens tych wszystkich obostrzeń, mówiących, że jeśli czujesz dyskomfort to wyłącz grę

Okazuje się, że nie jestem sam. Na popularnych forach nie brakuje ludzi, którzy czuli się źle grając w The Witness. Aktualizacja, która ma temu w jakiś sposób zaradzić jest już w produkcji.

Mi te problemy przypomniały pierwsze pokazy Mirror's Edge. Pamiętam, że w trakcie prezentacji gry na Gamescomie, autorzy mówili, że większość nieprzyjemnych efektów da się wyeliminować zwykłą kropką na środku ekranu. Na której gracz będzie mógł skupić swój wzrok. Cóż, gdy biegałem w Mirror's Edge nie miałem zawrotów głowy, więc to może dobra droga...

[źródło: Steam]

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps4the witness
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.