Drogie Sony (i inni też, na wszelki wypadek) - jeśli z powodów bezpieczeństwa resetujesz hasła użytkowników, proszę, nie zapomnij dać im o tym znać.

bETgOuid

Wczoraj wieczorem na europejskim forum PlayStation pojawił się niepokojący wątek. Użytkownik The_Timesplitter donosił, że nie może zalogować się na swoje konto, choć jest przekonany, że używa dobrego loginu i hasła. W następnym poście poinformował, że udało mu się to zrobić, gdy je zresetował.

źródło: http://community.eu.playstation.com

Okazało się, że więcej osób miało dokładnie ten sam problem. Co się stało? Czy ktoś włamał się na ich konta?

bETgOuif

Nie, spokojnie - to tylko Sony prewencyjnie zresetowało części użytkowników hasła. Tak wytłumaczył to w tym samym wątku SuperFastZombie, przedstawiciel wsparcia technicznego PSN:

Monitorujemy konta PSN pod kątem rozmaitych nieprawidłowości. Gdy coś takiego wykryjemy, czasami resetujemy hasła. To jedynie działania prewencyjne, nie było żadnych dowodów na to, że jakiekolwiek konta zostały przejęte. Jedynie mała część użytkowników została tym dotknięta (...) nie ma powodów do zmartwień. To miło, że ktoś dba o bezpieczeństwo użytkowników, szkoda tylko, że nie daje im o tym znać. Zwrócono jednak na to uwagę na wspomnianym forum, a SuperFastZombie obiecał "przekazać to wyżej".

Mówiąc krótko: jeśli dotknął Was podobny problem i nie możecie zalogować się na PSN, spróbujcie zresetować hasło. Powinno pomóc. A jeśli tak się nie stanie, skontaktujcie się z wsparciem technicznym.

Tomasz Kutera

327071211253815338
Komentarze (0)
bETgOujb