Soichiro Saida zajmujący się w Sony strategią biznesową i rozwojem, w wywiadzie dla serwisu TechRadar mówi:
Awaria obudziła uśpionych klientów, usprawniliśmy platformę, zawartość oraz dostęp do niej. Jako potwierdzenie podając trochę cyferek:
Zyski ze sprzedaży gier wzrosły o 14%. Pozyskaliśmy 800,000 aktywnych użytkowników usługi Music Unlimited, o 5% wzrósł utarg z usługi Video Unlimited, która ma już 3 miliony kont. Według Saidy, program "Welcome Back", czyli rekompensata niedogodności w postaci dwóch gier i subskrypcji Playstation Plus, to "jeden" z powodów większego zainteresowania PSN. Osobiście uważam, że jest głównym, dla którego spora część graczy odkurzyła swoje nieużywane konta. Nie czarujmy się, mało kto potrafi zrezygnować z darmowych gier.
Bezapelacyjnie jednak największą korzyścią ataku jest lekcja jaką wyniosło Sony i każda inna firma na świecie: Jeśli taki gigant nie potrafił się obronić, nikt nie może czuć się bezpiecznie.
Piotr Bajda