Nie ma sensu robić realistycznych gier na Wii

Te mądre słowa pochodzą z ust Jasona Vandenbergha, dyrektora kreatywnego pracującego nad Red Steel 2. Bo jak wiadomo, skoro nie można się przy użyciu Wii ścigać na ilość polygonów i rozdzielczość, to trzeba graczowi zaoferować coś innego: styl.

Nie ma sensu robić realistycznych gier na Wii
marcindmjqtx

Vandenbergh w wywiadzie dla CVG stwierdził:

Nie widzę większego sensu w eksperymentowaniu ze zbyt dużym realizmem na Wii. Po co rywalizować z Xboksem? (...) Gracze zobaczą błędy, nie twoją pracę. Nie zobaczą wysiłku jaki w to włożyłes. Każdemu twórcy pracującemu na Wii radziłbym, aby wystylizował wygląd swojej gry, ponieważ to pomaga. Poza tym, wygląda świetnie. Nie sposób się z tym nie zgodzić - większość silących się na realistyczną grafikę gier po pięciu latach realistycznie już nie wygląda. A te, które postawiły na styl znacznie wolniej się starzeją. Ba, niektóre z nich są wręcz nieśmiertelne. I jest to ogólna reguła, którą warto stosować na każdej platformie.

Przy okazji, zauważyliście, że jak na grę polegającą na machaniu mieczem, bardzo mało w Red Steel 2 jest krwi?

Vandenbergh z jednej strony nie zaprzeczył, że decyzja ma marketingowe podłoże, z drugiej stwierdził, że gdy gra zawiera mnóstwo krwi i przemocy, to właśnie na niej ludzie się koncentrują, a on chce, aby ludzie mówili o dostępnym w grze mieczu i szermierce.

Czas pokaże. Patrząc na różne materiały promujące Red Steel 2 nie czuję się za bardzo zaintrygowany samą rozgrywką. Jednakże nie jestem w stanie odmówić grafice, że prezentuje się naprawdę ciekawie.

Red Steel 2 - Trailer - Hidden Moves - Wii

[via CVG]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościubisoftnintendo
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.