Need for Speed Rivals nadciąga na nowe i stare platformy

Nad nową odsłoną taśmociągu dłubie Criterion do spółki z Ghost Games. Mamy zwiastun i pierwsze obrazki.

Need for Speed Rivals nadciąga na nowe i stare platformy
marcindmjqtx

23.05.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:13

Czy w EA naprawdę skończyły się pomysły na nazwy? Najpierw wałkowanie na okrągło podtytułów Hot Pursuit i Most Wanted, teraz nazwa Need for Speed Rivals kojarząca się z PSP-kową odsłoną cyklu z 2005 roku.

Nowa część NfS wykorzysta silnik Frostbite 3, a jej podstawowym celem jest danie graczom swobody przełączania się między singlem a multi. Brzmi jak coś, co przerabialiśmy już na tej generacji konsol całe lata temu z Burnout Paradise. Od tego samego Criterion.

Zadba o to funkcja AllDrive, pozwalająca graczom do woli wskakiwać i wyskakiwać ze świata innych graczy. To wciąż nie brzmi jak coś, czego w grach nie było, ale podawany przez twórców przykład już bardziej działa na wyobraźnię. Gracze niezależnie od siebie uciekający policji mogą wpaść na siebie, a wówczas Rivals zamieni się w grę kooperacyjną, zmieniając cel zadania i punktację. I te zmiany w locie mogą zaowocować czymś faktycznie ciekawym. W tym aspekcie jedyną różnicą między platformami ma być fakt, że na Xbox One wykorzystamy Smart Glassa "do interakcji z grą". Choć nie wiadomo jeszcze, w jakim zakresie.

Tym razem zjeździmy asfalt w Redview County, przy otwartym świecie i z możliwością wyboru między ulicznym ściganiem oraz ściganiem tych, którzy się ścigają - czyli jako policjant. Tzw. Speedpoints będziemy zbierać za udane ucieczki i kupimy za nie nowe auta lub gadżety - turbo bądź EMP. Będzie trochę jak w ruletce - punktów będzie do zyskania coraz więcej, ale jednocześnie możemy stracić wszystkie, jeśli w porę się nie wycofamy. Jako stróż prawa będziemy odblokowywać nowe radiowozy i bonusy typu blokada drogowa lub wsparcie helikoptera.

Do gry wróci Ferrari (pierwszy raz od 7 lat), będzie nieco zmieniony Autolog, oczywiście nie zabraknie dowolności w malowaniu auta i wyborze rejestracji. Gra pojawi się na PS3 i X360 19 listopada, na konsole nowej generacji zawita później. Będzie też wersja PC.

Najważniejsza wiadomość brzmi: nowego Burnouta w najbliższej przyszłości nie będzie.

Marcin Kosman

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.