"Nawet mój pies umie już wypierdzieć to pytanie alfabetem Morse'a"

American McGee ma już dość pytań o kolejną grę z Alicją w roli głównej.

"Nawet mój pies umie już wypierdzieć to pytanie alfabetem Morse'a"
Maciej Kowalik

18.07.2017 12:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

McGee to oczywiście kawał growej historii. Był tam, gdzie zapisywały się jej najważniejsze karty. Testował Wolfa 3D, projektował poziomy do Dooma i Quake'ów. W 2000 roku napisał, zaprojektował i wyreżyserował dla EA American McGee's Alice, oparte na powieściach Lewisa Carrola choć przedstawiające ich świat w makabrycznie wykrzywionym zwierciadle.

American McGee's ALICE Original Trailer [HD]

Jak bardzo wykrzywionym? Cóż, była to pierwsza gra w katalogu wydawniczym, która otrzymała od ESRB oznaczenie M[ature]. Wyżej jest tylko A[dults]O[nly], którego każdy producent unika jak ognia.

Trafił tym w dziesiątkę. W rozmowie z Wired tłumaczył:

Gra znalazła ponad półtora miliona nabywców i wytworzyła wokół siebie zafascynowaną tym ujęciem klasyki społeczność. Społeczność, której późniejszy sequel nie zadowolił. I która daje się teraz we znaki Americanowi.

To emocjonalny wstęp do wpisu na blogu twórcy, który ma być ostateczną odpowiedzią na zalew wątpliwości. I przy okazji wskazaniem lepszego celu dla zaczepek w mediach społecznościowych. McGee po raz kolejny wskazuje palcem na EA. To wydawca zarządza prawami i decyduje o przyszłości tej marki. Nowa gra musiałaby być przez niego zatwierdzona, ufundowana i wyprodukowana.

Obraz

Zaraz, zaraz - ale przecież McGee zbierał kasę na Alice: Otherlands na Kickstarterze. Owszem, ale krótkometrażowe animacje oparte były o filmową licencję, a akurat w tym temacie EA nie ma nic do gadania.

Alice Otherlands: A Night at the Opera

Ale przyszłość ewentualnego sequela gry zależy właśnie od tej firmy, więc McGee prosi, by to ją zarzucać pytaniami. Bo choć sam chętnie by go stworzył i zapewnia, że docenia pasję społeczności, to ma już dość.

Czyli na przykład Out of the Woods - karcianką, kolorowanką i albumem z ilustracjami inspirowanymi rzecz jasna klasycznymi bajkami. Dziesięcioma. Niech poniższy obrazek będzie podpowiedzią, o które chodzi.

Obraz

Sarkazm? Cynizm? Pewnie i to, i to, bo wpis pojawił się na blogu w sobotę, a zbiórka na Kickstarterze startuje... dziś po południu.

[fbpost url="post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fgetoutofthewoods%2Fposts%2F1983835245180309&width=500" width="500" height="513"]

Grunt, że American wierzy, że zanim nasz żywot dobiegnie końca, zagramy w sequel, o który się tu rozchodzi. Jego zdaniem to kwestia zdecydowania przez EA, że właśnie nadszedł właściwy czas.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.