Naughty Dog: "Różnorodność jest ważna, bo skutkuje lepszymi historiami"
Twórcy dzielą się swoim podejściem w wywiadzie.
09.06.2020 | aktual.: 09.06.2020 21:36
W wywiadzie, udzielonym serwisowi GQ, Neil Druckmann - dyrektor kreatywny The Last of Us Part II - tłumaczy swoje podejście do różnorodności. Stwierdza, że jest ona w Naughty Dog ważna tak bardzo, jak oprawa graficzna. Dlaczego? Ponieważ "skutkuje lepszymi historiami". A przecież gry tego studia cenione są bardzo mocno za swoje fabuły.
The Last of Us Part II – Official Extended Commercial | PS4
Stwierdził Druckmann. Dodał, że również z tego powodu udało się namówić do dołączenia do zespołu Halley Gross - scenarzystkę serialu Westworld. Zobaczyła ona jedną z żeńskich bohaterek i tak bardzo zaintrygował ją jej nietypowy dla popkultury wygląd, że zechciała wziąć udział w tworzeniu tego.
The Last of Us Part II ma premierę już za 10 dni, 19 czerwca, na PlayStation 4.
Dominik Gąska